Songfestival #4

Estland :sob:

7 likes

16 likes

ze is live echt veeeeel beter geworden tov eerste live optredens (lol @albanie), zou me niet verbazen als dit kwalificeert

4 likes

Wat vinden jullie van Engeland? Ik vind het wel een lekker nummer haha. Niet echt een groot spektakel, maar eindelijk weer eens een goede inzending.

4 likes

Joeee naar welke optredens van vanavond kijk je uit / lijken je leuk?

  • Finland
  • Israël
  • Servië
  • Azerbeidzjan
  • Georgië
  • Malta
  • San Marino
  • Australië
  • Cyprus
  • Ierland
  • Noord-Macedonië
  • Estland
  • Roemenië
  • Polen
  • Montenegro
  • België
  • Zweden
  • Tsjechië
  • Ik laat me verrassen

0 stemmers

1 like

CANT WAIT FOR SAN MARINO met die glitterstier :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

9 likes

Ik heb echt nog te weinig gekeken, normaal ben ik goed op de hoogte. Heb dinsdag helaas ook niet kunnen kijken.
Maar eigenlijk ook weleens leuk om nog niks te weten, echt zin in!

3 likes

Ik luister al weken naar de Spotify afspeellijst dus ik weet wel welke nummers ik leuk vind, maar heb eigenlijk geen idee welk nummer bij welk land hoort. :joy:

6 likes

Haha dit heb ik ook

Ik weet wel dat ik het nummer van Servië heel chill vind

2 likes

Ja dit heb ik ook, stond er op Spotify maar bij van welk land ze zijn! Ik luister vooral in de auto.

4 likes

Jaaa zoiets als dit miste echt in de eerste halve finale!

1 like

Ik heb voor mezelf een playlist gemaakt en zit nu heel vrolijk achter m’n bureau. Maakt het werk een stukje leuker en lang leve thuiswerken :smiley:

Oh dat klinkt echt als een heel leuk feestje!
In mijn vriendenkring is het songfestival helemaal geen ding, wel bij mijn broertje maar die woon niet in Nederland. Maar ik heb mijn man steeds enthousiaster gekregen dus die verheugd zich ook al op zaterdagavond. (Hij is er vanavond niet.) Alleen ging tot zijn teleurstelling Albanië niet door en stuurde Malta geen rondborstige zangeres (zijn woorden…). Maar met lekkere hapjes en wat bier/cocktails hebben we samen ook een zeer gezellige avond.

1 like

Ik ben nog steeds salty dat 22 het niet gehaald heeft in 2019. Ierland deserves better!!!

2 likes

Hahaha alweer :joy: ik kan niet wennen aan de Nederlandse naam

Ik zou Polen ook heel erg vinden

1 like

ooooh wat leuk! Ik weet dat ik thuis ook een vriend heb zitten die heel graag zo’n trui zou willen bestellen .

1 like

Zou je Serhat op een San Marinese glitterstier willen zien?

  • Ja, be a hero, be the rainbow, and ride the bull
  • Say nah nah nah
  • Wie? Ik ken de kale eurovisielegende niet.

0 stemmers

3 likes

Ik vind het geweldig! Ik denk ook dat ze gaan winnen.

1 like

Mogelijk is dit hier al besproken, maar blijkbaar komt er een songfestival in Canada volgend jaar! En ik meen me te herinneren dat er dit jaar een soort USA song contest zou zijn, ben benieuwd of daar nog wat van is terecht gekomen.

5 likes