Songfestival #4

Jan heeft net even zitten krabbelen natuurlijk

3 likes

Waar keek ik nou naar

1 like

Was de show vorig jaar ook zo random en heb ik het toen niet gemerkt omdat ik zo blij was dat er IETS gebeurde of waren er toen niet dit soort dingen

2 likes

Nu komt Roemenie :heart::heart: hola mi bebebe

Estland. Koekjes willen we allemaal altijd

1 like

Mijn ckv opdrachten leken er meer op dan deze filmpjes

3 likes

Wat een na geaap trouwens met kleuren in die kleding van de presentatoren. Deze kleuren hadden Jan, Chantal en Edsilia ook aan. Op die 2020 foto volgens mij

1 like

Wat een toffe kleur pak heeft Mika aan! Die andere presentator heeft ook een leuk pak aan, maar waarom steeds zwart. (of heb ik een eerdere set gemist, val nu pasin)

2 likes

Ik vind het zo stom ik zag ergens op insta ofzo hoe “cool” de green room was want allemaal planten omg

Maar het zijn gewoon wat lelijke heggen? Zeg maar heggen die je eigenlijk liever niet wilt en overblijven bij de koopjeshoek van de intratuin

4 likes

Oh dus ze konden dan gewoon “uit beeld” gedraaid worden als je dat wilde als land?

1 like

ik dacht jullie maken een grapje over the rasmus, maar 't zijn ze echt :joy::joy: komt straks Tokio hotel voor Duitsland?

9 likes

Ik wou net zeggen, hier werd ik niet mee toegelaten op de kunstacademie hoor

1 like

Ik hou het niet meer bij joh, commentaar van Jan en die andere, hier op t forum, in de vriendinnen app en via de app van t songfestival en dan nog kijken. Eigenlijk moet dat kunnen op 0.5 snelheid ofzo.

Wil deze post als bladwijzer bewaren, zou me niet eens verbazen tbh :joy:

1 like

yes feet off the floor cornie

1 like

let’s gooooo

Lekkere croptop

4 likes

Hahahahaha dramatische dans

Tepeeeels

1 like

Bij mijn ze nog niet eens begonnen huh haha