Songfestival #4

Ik dacht dat dit Bonnie was toen ik scrollde

11 likes

Die heeft al jaren geen pony meer.
Ik moet zelf altijd denken aan:

Van Ned’s Survival guide

5 likes

@kleinmaargroot ik wou de laatste ronde van de poule invullen maar de big 5 staan er niet tussen volgens mij, klopt dat?

3 likes

Hee inderdaad! Ik stuur de site even een bericht. Vorig jaar was er ook zoiets en toen werd het snel opgelost

1 like

Ik ben wel benieuwd of er een verband is tussen de plaats op de avond en de winnaars, zou iemand dat al hebben uitgezocht :stuck_out_tongue:

Wel uit 2016 dus beetje verouderd: Eurovision Song Contest: The Luck of the Draw…or the Running Order? | Adrian Kavanagh's Blog

2 likes

Het schijnt te zijn dat als tweede moeten “de place of doom” is, en dat daar de meeste deelnemers afvallen :stuck_out_tongue:

1 like

Dat klopt wel met deze grafiek haha

4 likes

Australië- UK - Polen is wel echt kut geloot, 3 mannelijke zangers met een ballade achter elkaar.

Ze gaan elkaar echt afzwakken zo, plus echt saai voor de kijker die niet van ballads houdt.

2 likes

Hopelijk denken mensen als Oekraïne geweest is: “Oh ik vond dat nummer daarvoor toch echt mooier”, kan echt twee kanten op gaan voor S10!

1 like

Ik kon bij deze echt alleen maar horen:

Fuck me sidewaaaays :rofl:

5 likes

Dat liep ik vanochtend te neurien door de Lidl. Tot ik me ook bedacht dat ze dat vast niet zongen :smiley:

Voor degenen die meedoen met de poule: als het goed is, zijn alle landen nu te selecteren voor de finale!

4 likes

Wij gaan met een groepje kijken en iedereen maakt een Italiaans hapje.

4 likes

Olijven, nibbits, mini pizza, zelfgemaakte chai ijsthee, zelfgemaakte popcorn, crackertjes en kruidenboter, m&m, nootjes en misschien nog iets van komkommer etc. Een gekke mix van eterij.

7 likes

Bier en vlaai :+1:

4 likes

Ik zou wel Albanië willen zeggen, want ik heb het nummer echt veel geluisterd maar die show was wel next level chaos.

5 likes

Zijn deze van appie huismerk?

1 like

Ohh te veel maar post morgen wel weer allemaal foto’s van mijn feest :see_no_evil::blush:

7 likes
12 likes