Songfestival #5

Het is gewoon de schuld van Israël, want zij hebben ook niks met feiten en waarheden, dus dit canon is gewoon: Israëls schuld.

10 likes

Een klacht hoeft niet naar een openbaar aanklager

1 like

Maar als Joost echt iets heeft gedaan wat overduidelijk niet kan dan zou NPO of TROS of wat dan ook toch zeggen, nou jongen kom maar terug om de schade te beperken?

22 likes

Ja zeker mee eens. Wil haar klacht ook absoluut niet in twijfel trekken en iedere vorm van intimidatie en geweld is natuurlijk niet oke en over de grens. Vraag me alleen af in hoeverre dit uitgelokt kan zijn

Ik denk dat welke keuze de EBU nu ook maakt, het sowieso kut uitpakt.

12 likes

Maar wat zegt ‘Joost Klein :heart:’ nou helemaal? En het zal wel awkward voor Joost zijn geweest om te moeten wachten op die lift terwijl er een camera op je staat. Misschien was die zwaai ongemakkelijkheid? Provocatie? Zelfbehoud? Er zijn nog zoveel verklaringen voor alles, uiteindelijk weten we nog steeds vrij weinig.

5 likes

Avrotos mag misschien ook nog besluiten om Joost zijn halve finale optreden te gebruiken vanavond als Joost zelf niet mee wil/mag doen

Maar dat zou ik toch alleen doen als hij hier een beetje sympathiek uitkomt. Maarja dat weten wij niet zonder details van wat er is gebeurt :sweat_smile:

1 like

Ja misschien dat er toch in de vertaling iets mis gaat. Want ik lees op veel plekken klacht, wat een beetje klinkt als een melding i.p.v. een aangifte.

2 likes

Ik lees nu op AD dat het om een bedreiging gaat

Ja alsof je als je iemand een keer slaat je ten alle tijde helemaal losgeslagen en agressief door het leven gaat

2 likes

Aran zegt op insta dat de npo baas is aangekomen, klinkt alsof die speciaal voor dit naar malmo is gevlogen. Klinkt echt niet goed allemaal…

Nee dat is niet zo, die zou er sowieso al zijn

13 likes

Nee die was sowieso al aanwezig las ik

2 likes

Ho ho, TOPoverleg he

4 likes

‘NPO-baas Frederieke Leeflang heeft vanochtend overleg met omroep AVROTROS en de EBU over de deelname van Klein. Zij kwam vanochtend aan bij het hotel van Klein in Malmö. Dat bezoek was al gepland, maar heeft nu een andere lading gekregen. Rond 10.00 uur liet AVROTROS weten nog niets gehoord te hebben van de EBU’

3 likes

Was dit al gedeeld?

2 likes

Ik blijf het bizar vinden dat ze heel Eurovision platleggen om een opzichzelfstaand geval?

10 likes

Jezus die laatste zin

8 likes

Ik zag gisteren wel deze maar het zag er heel erg uit als fake news dus dacht dat het niet echt was

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Songfestival #5 (Deel 5).