Wat een fucking trieste kneuzen zeg.
Slaap lekker meiden! Morgen weer lekker topic refreshen!
Hij is dicht bij de 800k.
Ik kan toch nie slapen zo net wel ketslam europapa gezongen
Volgens AD onderzoekt plaatselijke politie in Malmö het incident met Joost…
ja hebben we hier al besproken
maar lijkt nu past opgepakt te worden door NL media
Ik zit al uren achterelkaar in de auto van vakantie onderweg naar huis dit topic te volgen maar hij laadt niet lekker meer ofzo?! Mis allemaal berichten of hij slaat dan een half uur over aan reacties. Sorry hahah
gaat de tijd wel lekker snel
Op Twitter gaan EBU en Eurovisie account gewoon door met neutrale posts alsof er niks aan de hand is en de reacties zijn 99% pro Joost anti Israhell gelukkig.
De Israëlische delegatie maakt melding van iedereen die zichzelf als pro-Palestina uit (en doxxen ze daarbij ook nog)
ik heb als afleiding ff het noorderlicht gespot, maar ga nu wel slapen want denk niet dat ze nu nog met nieuws gaan komen. trusten en tot morgen
https://x.com/rednucler/status/1789039386828361896?s=46&t=7TKXXBPzf4oH7wYpz6u6qg
Italië loopt ook heel heftig weg na imagine, wtf is er aan de hand jongens? Werd ze gedwongen?
Ik moest ff naar de wc dus wakker maar ehm, een show waar miljoenen naar kijken stopt door Nederland (of ja buiten Europa kan nog steeds niemand stemmen). Er is níks naar buiten gebracht, alles gaat gezellig door. Terwijl het ficking vanavond al is. Dit kan toch niet? Van mij mag de hele poppenkast stoppen.
nog steeds niets, bizar
Godsamme nog niks? Dan draai ik weer om
Huh de Volkskrant kopte eerst dit (wel zonder dat er in het artikel iets over stond) maar heeft het nu weer aangepast
In dit linkje zie je een screenshot van toen het dus nog zo stond https://twitter.com/SuperIsNotHere/status/1789149197725286446
Gaat me ook niks verbazen als het hele feest niet doorgaat ivm veiligheid (protesten enzo)
Dat valt serieus wel mee hoor. De demonstraties zijn rustig verlopen en zijn op een andere locatie. Er staan geen tienduizend mensen bij het hotel haar op te wachten.