Bij mij ook op repeat hahaha, samen met Griekenland
Zijn er eigenlijk vrijwilligers die bereid zijn om voor Israƫl te werken? Zou je dat zelf gedaan hebben?
Ohhhh Griekenland vind ik toch ook ZO heerlijk
Waren er meer bij Eurovision in concert? Het was mijn eerste keer, maar ik vond het echt geweldig. Echt een feest! En de vibe bij Joost was echt tof
Ik was er ook, vond het ook heel leuk! Wel heel erg uitverkocht, dus ik stond helemaal achteraan ergens boven achter een tribune. Dat was ik van vorige edities niet gewend
Joost is heel leuk in de interactie met het publiek en de sfeer kwam goed over. Ik vind het wel jammer dat hij echt 0,0 kan zingen. Zelfs zoiets simpels als āwelkom in Europa, blijf hierā¦ā komt er niet uit en viel stil. Dus coupletten waren sterk waar hij lekker kan roepen maar de rest niet. Hopelijk lossen ze dit goed op met backings/band.
Jaaa mijn 3e keer ondertussen! Echt heel leuk, en Joost was wel een hoogtepuntje haha zo leuk om live mee te maken
Ik ben niet zoān mega fan van het nummer van Frankrijk maar hij kon wel echt meeega goed zingen zeg. En Belgie was ik ook enthousiast over! Maar de beste blijft toch voor mij Zwitserland En Kroatie was ook echt een feestje, maar ik denk dat hij en Joost het vooral moeten hebben van de televote en dat de jury score nog tegen gaat vallen
@KyleRichards Ik was ook echt een eeuwigheid bezig met het zoeken van het einde van de rij, jeetje het ging maar door
Er zijn veel goede zangers dit jaar! Dan mogen de juryleden hun punten daaronder verdelen en dan winnen wij gewoon met het grootste deel van de televote
Ik zit er helemaal niet in dit jaar, beetje jammer wel. Ben de compilaties aan het kijken van de semiās nu, wat vooral blijft hangen is dat ik heel ongemakkelijk word van die clip van AustraliĆ« met die man en die vrouw die je zo intens aan kijken.
Ben echt al 24 uur om Appie Musa in dat vogelpak aan het lachen hahahaha
Ik vind het echt vreselijk, dit schreeuwt in alles joke entry. Maar hopelijk heb ik het mis.
Ik kan de lol hier ook wel van inzien! Joost weet wat hij doet, gaat helemaal goedkomen
Wij kijken thuis alle drie graag en hebben dan een appgroepje samen met mijn zus. De hele avond gezellig appen. (Ze woont niet dichtbij)
En omdat we nu vrij zijn donderdag en vrijdag kunnen we samen de halve finale kijken! Wij gaan dus logeren bij mijn zus
En ze is nu al bezig om foute hapjes te verzinnen.
Zin in!!
Ooh zo leuk! Ik host zaterdag ook een mini kijkavond met een paar vriendinnen en ben toevallig met lekker aan het pinteresten geweest voor hapjes
Zin in!
leuk!!
ik kijk altijd met mijn beste vriend wen we organiseren altijd een feestje maar hij zit tijdens de finale in Italiƫ. Ik kijk de finale dus ook vanuit Italiƫ haha.
Ik vind de beelden van de repetities echt zo kut haha. Het is allemaal zo tacky en niet op een leuke ironische manier ofzo
Waar kun je die beelden zien?
Wat vinden jullie van deze theorie!?
Beetje vergezocht misschien en ik las ook dat er na deze repetitie van vandaag geen grote wijzigingen meer mogen plaatsvinden. Maar Joost heeft ook altijd geroepen over iets van een verassingā¦
Gewoon op nu.nl bijv. Ik heb zelf geen tiktok
https://www.nu.nl/308209/video/bekijk-beelden-van-de-tweede-repetitie-van-joost-klein.html
O oeps ik bedoelde specifiek van Joost Klein haha
https://www.instagram.com/p/C56UF8nrJp7/?img_index=1
ze zijn hier samen dus het zou zomaar kunnen