Merk je iets van haat/geweld richting Israël/hun delegatie?
Vind het zo bizar dat ze daar gewoon rondlopen of er niks aan de hand is en Eurovisie op insta ook doet alsof hun neus bloed.
Merk je iets van haat/geweld richting Israël/hun delegatie?
Vind het zo bizar dat ze daar gewoon rondlopen of er niks aan de hand is en Eurovisie op insta ook doet alsof hun neus bloed.
Ik hoop echt dat dit waar is Ze hebben inderdaad al meerdere filmpjes samen op tiktok en lijken elkaar heel erg te supporten. Ik las dat er nog ruimte is voor 1 iemand op het podium. Ik denk dat er dan echt een grote winkans is.
Wel beetje raar als Kaarija bij een deelnemer op het podium staat en dan zaterdag aan het einde van de avond de punten voor Finland brengt. Krijg je gegarandeerd gezeik over, dus of dit nou zo handig is.
ja vind het ook een vergezochte theorie. kaarija heeft net een nummer uitgebracht genaamd “kot kot” (Fins voor tok tok denk ik) en is die aan het promoten met allerlei kip referenties. dus denk dat het ei aspect eerder daar mee te maken heeft.
Ja ik had misschien te veel hoop dat ze alsnog zouden ingrijpen.
Maar gaan de andere artiesten wel met elkaar om en is zij (en de delegatie) een paria? Of zijn de maatregelen nu zo streng voor iedereen?
Edit: ik zie dat ze niet op de openings ceremonie zal verschijnen of de Turquoise loper. Klein lichtpuntje.
Ik zou het echt raar vinden als Käärijä in de staging zit, ik vind hem en zijn nummer geweldig maar wat zou hij bijdragen aan een staging voor Nederland
Tot nu toe lijkt het alsof de hype voor de staging groter is dan Joost waar kan maken, ik hoop verrast te worden volgende week
Ik ben uit verveling de finale van 2021 aan het terug kijken. Dit was wel echt 1 van mijn favoriete jaren hoor jeetje. Echt het merendeel van de nummers vind ik leuk
Ik heb dit gisteren ook gedaan, wel echt mijn favoriete jaar!
Happy Eurovision week!!! Tot morgen avond allemaal!
Ik ben het dit jaar meer aan het volgen dan normaal, en ik ben een beetje hyped, echt irritant want ik wil helemaal niet zo obsessed zijn. Maar ik heb er zin in!!
Sameeeeee
ZIN IN!!!
Ik ook, haha!
Zo veel zin in! Love it dat morgen Foureira optreedt en donderdag Paparizou tijdens de intervalacts. De beelden van de repetitie van Foureira en Chanel ziet er ook goed uit💃🏼
Yeah yeah fire!
Grappig om een keer vanuit dit perspectief te zien. Tijdens de show op tv vraag ik me ook weleens af of een bepaald optreden wel leuk is om in de zaal te zien.
die van stefania bijvoorbeeld haha
Haha ja dat was toch die ene met dat green screen en die dansers?