Songfestival #5

Vond die juist leuk om live te zien. Er hingen ook schermen in de zaal zodat je kon zien hoe het er op tv uitzag. Lagen volgens mij ook mannen onder die trap om dat ding op zijn plek te houden. Als ik het alleen op tv had gezien had ik me juist afgevraagd wat is dit en hoe is dit gedaan???

1 like

Hebben jullie de app al gedownload :sunglasses:?

2 likes

Ergens rond 22.30 denk ik. Maar als je het zeker niet wilt missen, gewoon alles kijken :grin:

3 likes

Oh wat balen zeg, dat is geen leuke reden om het niet allemaal te kunnen zien. Maar inderdaad, via het forum blijf je vast ook op de hoogte.

1 like

Ik heb er echt geen reet zin in dit jaar :joy:

Niet eens alleen maar door dat kutland, maar ik voel het gewoon niet. Jullie?

• Ja ben ook minder enthousiast dan normaal
  • Nee ik ben wel hyped

0 stemmers

Wel echt voornamelijk door dat genocidale kutland en het gebrek aan reacties op dat die gewoon mee mogen doen

14 likes

Het is voor het eerst in jaren dat ik het Nederlandse nummer überhaupt ken, dus heb zeker meer interesse dan anders! Moet zeggen dat dit begin omdat Olly Alexander mee deed maar zijn nummer valt echt tegen. Maar heb daardoor wel ineens weer oog voor het songfestival.

1 like

Ik heb al snackies in huis gehaald hoor, dit is echt een van mijn favoriete momenten in het jaar. Voor het eerst eigenlijk heel weinig geluisterd, dus ik laat me verrassen

6 likes

Ik ook hierdoor!

OK, en door het feit dat ik 7 weken geleden ben bevallen en nu al weet dat ik het einde nooit ga halen😓

Ja oa door het kutland/dat ik de EBU echt waardeloos vind maar ik heb dit jaar ook geen liedje waar ik net zo hyped over ben als bijv Cha Cha Cha vorig jaar.

Dit jaar is qua liedjes niet slecht want ik vind er wel veel leuk maar ik vind ze niet geweldig zoals sommige vorig jaar

4 likes

Ik ben wel hyped voor windows95man vanavond :joy:

2 likes

De sfeer in Malmƶ schijnt ook nogal tegen te vallen.
Ik ben ook niet zo invested als normaal. Heb misschien 3 liedjes gehoord terwijl ik er normaal helemaal induik.

1 like

Een Duitse vriendin (woont nu twee jaar in Nederland) wist echt niet van halve finales.
Waarom hoeft Duitsland dat niet? Vraagt ze.
Echt ze had geen idee dat ze gewoon meer betalen!

1 like

Ik vind Zweden sowieso overrated als hostland.

Ze vinden zichzelf iets te leuk zeg maar, beetje klaar met dat land. Liever weer Portugal ofzo, die hadden een gezellige show.

8 likes

Ik denk dat ze er zelf inmiddels, na 8 keer ofzo, ook wel klaar mee zijn.

Nee man ze waren vorig jaar zo kkdespi om te winnen met Loreen en 75 jaar na ABBA.

En elk jaar kopen ze weer de jury van IJsland/Noorwegen/Denemarken/Finland/Estland om echt fuck hun hele land

4 likes

Toevallig toepasselijke vlag op de achtergrond

25 likes

Whaha ik was hem ook net precies aan het opzoeken en had precies dezelfde gedachte over die vlag :sweat_smile: Zou het normaal heel zielig vinden maar ik vond hem al zo verwaand kijken, alsof hij er al vanuit ging dat hij zou winnen, dat ik m’n medelijden een beetje kwijt was :grimacing:

1 like

Oh Christus ik dacht dat het niet erger kon dan Israƫl; maar de zangeres van Krezip doet vanavond het commentaar :weary::weary::weary::weary::weary:

1 like

Hoogtepunt van vanavond is sowieso de opening, met Chanel en Eleni

1 like