Ik vind het ook echt een leuk nummer! Hoop dat jullie doorgaan
Ik heb al dagen geen internet thuis en ik baal zo. Wil gewoon op groot scherm met goed geluid kijken ipv op m’n kleine kapotte laptop met shit speakers
Kun je niet je laptop met hdmi aan je tv verbinden?
Ja dat ga ik sowieso doen, maar vaak pakt hij dan niet onze speakers zonder dat de tv met internet is verbonden.
Ooh balen😕
Huuh snap echt niet dat zoveel van jullie Moldavië leuk vonden dinsdag? Moet ik het maar eens nog een keer luisteren, twijfel helemaal aan mezelf nu.
Ben benieuwd naar Oostenrijk, of ze live dezelfde energie hebben als in de clip
Nee vond moldavie ook niks hoor haha.
Nee ik snap het ook niet! Had ook echt niet verwacht dat zij door zouden gaan. Servië vond ik wel heel vet, maar ook daarvan had ik niet verwacht dat ze door zouden gaan.
Ik zit er weer helemaal klaar voor! Van dinsdag kende ik al veel acts, maar van vanavond totaal niet dus ik ben heel benieuwd.
Ik ben heel erg benieuwd naar Estland, toen ik de Spotify lijst aan het luisteren was trok dit nummer wel m’n aandacht
Zo jammer dat Turkije niet meer meedoet (zit ff die quiz te kijken)
Misschien is er weer hoop als erdogan weg is
Turkije 2003, echt iconisch, hou van dat lied haha
Het lijkt gelukt te zijn dus duim dat dit zo blijft! Hopelijk de enige slechte kwaliteit nu de nummers zelf
Ik zit er weer klaar voor!
Ik hoef geen recap na 2 dagen haha
Ik heb een grote fout gemaakt en ik ben vergeten snackies te halen
Zit er niet zo in dit jaar maar is toch allemaal wel weer leuk en vertrouwd als ik de stemmen van Jan en Cornald hoor en die tune enzo
Dat is wel een grote fout ja, sterkte zonder snackies