Songfestival #5

Go Kroatië!

1 like

Mijn god gisteren met dat optreden van Azerbaijan kon ik niet komen op wie ik een van de knullen vind lijken, maar 't is Andrew Garfield.

Toch fijn (voor mezelf lol) dat ik hier nog achter kwam haha.

1 like

Ik zag alleen maar:

image

34 likes

wow wat leuk, veel plezier!!

2 likes

Ik heb blijkbaar een keer te lang naar een video over dat Israëlische lied gekeken want tiktok geeft me nu de heeeele tijd video’s met die vrouw en YOU WANNA SEE ME DANCE??? Nee dat wil ik niet

2 likes

Ik heb inmiddels mijn eurovision faves Playlist weer aan en ga weer helemaal lekker op Circus Mircus

6 likes

Ik ben het met hem eens

2 likes

Haha!

7 likes

Zien, maar wat gaan ze dingen dan?

1 like

Eeuwig zonde dat dat nummer toen niet in de finale stond

2 likes

Dit zijn totaal andere zangers :wink:

1 like

Ik wist niet dat er voor 2010 meerdere versies van Ik ben verliefd van verschillende artiesten waren?

Deze is echt top

En Marlous van Je ZuhuuuUUurt tu VEEL deed ook mee:

2 likes

Sorry hoor, maar niets topt een e-mail sturen naar Berlijn.

Wat een styleicoon met crocs. :smiling_face_with_three_hearts:

Sorry Mia nu M.I.A., maar Loreen doet het beter.

7 likes

Ik ben na gisteren helemaal meegesleurd in de CHA CHA CHA gekte. Love it :green_heart::green_heart::green_heart:

10 likes

Als je heel veel plaatsvervangende schaamte wil moet je even op youtube het filmpje zoeken waarop vader Abraham de keuze moet maken wie met dit nummer naar t songfestival gaat.

4 likes

Ja daar kwam ik vanzelf op uit, ai ai ai. Heel ongemakkelijk allemaal.

4 likes

Ik ben gewoon een chachafangirl maar dit maakt me gewoon zo blij. :smiley:

6 likes

Zo’n verslavend liedje, ben na gisteren ook echt om :laughing:

2 likes

Mijn vriend zong vanmorgen ineens de exacte tekst van Kroatië mee, en legde mij in detail uit waar het nummer over ging. Echt wtf, en dan nog beweren dat hij het songfestival ‘haat’ :joy: Hij zat ook te stuiteren op de bank naast mij toen cha cha cha kwam hahaha. Geef gewoon toe dat het een guilty pleasure van je is, en move on.

12 likes

Al helemaal excited voor deze avond. Ook zoveel zin om Gustaph te zien want hij doet het zo goed en love him :sparkles:. Maar goed ik ben van België en bevooroordeeld :grimacing:.

8 likes