Nou ik kan hier wel vrede mee hebben, vind het jammer van de Poolse toren, maar kan er ook niet heel rouwig om zijn, haha. Ik ga uit van donderdag een spectaculairdere avond, was wel een beetje saai, vooral door Zweden en hun minimal effort. ![]()
neejoh
9/10 qualifiers goed gegokt😎 had alleen Australie ipv Cyprus
Kroatie en Ierland zijn door dus ik ben tevreden
Ja plet me
Ierland heb ik al twee keer teruggekeken. Moet eerlijk toegeven dat zij echt origineel waren want dat de staging zo wordt gebruikt om een verhaal te vertellen heb ik volgens mij niet eerder gezien.
Waarom doet Luxemburg eigenlijk dit jaar opeens wel mee?
Kroatie doet me een beetje denken aan ich will van rammstein bedenk ik me nu (althans het refrein)
Ja ik vind het echt een kopie
Vind ook dat hij heel erg de bewegingen van Till Lindeman nadoet.
Is we kritiek op vanuit de organisatie
Wist niet dat Eurovisie zo diep in het zionisme zat, maar dat moet eigenlijk wel. Denk dat er echt veel belanghebbenden zijn.
Dat iemand dit heeft opgemerkt vind ik al een hele prestatie. (Het was tijdens de repetitie, dat vermelde het nieuwsbericht eerst niet.)
waarom doet men alsof rammstein/till opeens uitvinders van het genre en creatieve goden zijn…. verre van
Nee dit mocht dus niet van EBU dus er stond iets randoms uiteindelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eens in oude runen, of als sjaal, maar music unites everybody he!!!
Keer goede fake news dan
zou me niet verbazen als er tijdens de finale opeens wel van alles gebeurd omdat de artiesten dan niets meer/weinig te verliezen hebben
One can dream
![]()
Ik manifesteer dat meerdere mensen het podium oprennen en ze haar optreden niet kan afmaken ![]()
Ah ok! Ik had het van de krant de Morgen dus dat leek me ergens wel een betrouwbare bron maar ik lees nu dat ze daar ook hebben gecorrigeerd.
Wie doet dat dan?