Songfestival #5

Ik doe niet alsof zij de enige zijn in het genre hoor. Alleen dat ik het een kopie van Ich Will vind.

Onbegrijpelijk dat je in het jaar 2024 een Rammstein-ripoff maakt, dan spoor je toch ook niet, dat is toch geen band waar iemand nog mee vergeleken wil worden tegenwoordig mag ik hopen

7 likes

Boeit weinig mensen volgens mij, concerten verkopen ook nog steeds snel uit. En voor mijn gevoel staan ze in NL jaarlijks

1 like

Wat een baas

Ik hoop dat er tijdens de finale nog meer dingen gebeuren zoals Hatari in 2019, al zullen ze er wel mega streng op zijn. Wat een stel prutsers de EBU

2 likes

Rammstein is de grootste, maar er zijn tig industrial en metal acts die ook gewoon zo’n sound hebben.

1 like

Ja, is ook zo, maar als het echt een ripoff van een specifiek nummer is vind ik het vrij dubieus. Maar ja, zoals hier al besproken doet Israel ook nog steeds mee, dus wat dat betreft moet ik ook gewoon geen verwachtingen hebben van Eurovision en de deelnemers qua principes

1 like

Met hoe geheimzinnig hij doet moet er toch wel iets leuks aankomen

maar wie weet is het ook wel gewoon een flop hahaha, maar ik kan me niet voorstellen dat Joost niet vanaf het begin al een bepaalde visie heeft

1 like

Waarom staat het optreden van Chanel/Eleni/Eric Saade niet op de officiële YouTube van Eurovisie?

Alles staat erop behalve dat

Door dat sjaaltje om z’n pols. Ze zijn petty bij Eurovision.

3 likes

zo kankerlaf

Echt ongelofelijk

15 likes

Ik hoop dat Bambie zaterdag inderdaad de Palestijnse vlag zal laten zien (op het moment waarop nu de transvlag wordt getoond). Zou wel heel mooi zijn.

1 like

Hedde een nieuw stopwoord? Ik lees veel kanker dit, kanker dat in je posts de afgelopen week

7 likes

Heb ik al jaren hoor maar heb wat meer schijt tegenwoordig.

1 like

hij is net geweest en reacties online gaan alle kanten op, van teleurstellend tot grappig. Vooralsnog geen AR, maar wel die blauwe vogel nog op het podium.

3 likes

Dit is het commentaar op Reddit over Joost:

Well, as you’d expect from Joost the stage visuals are a feast of gags, including a stretched version of Joost’s face, the polygonal Joost running in the background, the ‘this graphic is unfinished’ and a couple of other gems. The bird is still there, the melodic ‘Euro-pa-pa-pa-papa-pa-pa’ bit is all prerecorded backings, and he’s still allowed the subtitles for the final speech in the sad bit. No tears from Joost this time, but it’s still an effective ending and the camera lingers on that poignant final note. It’s good fun, but it is obviously nowhere near the ridiculously high level of heights his hype team built up and if you expect anything more than a fun, light-hearted performance you will be disappointed. For all the theories, there is no big surprise.
(bron: https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1cn4abd/live_commentary_semifinal_2_dress_rehearsal_1/)

Als je dus een grote verrassing verwacht, gaat het tegenvallen. Maar ik hoop gewoon dat Joost er een feestje van maakt.

Verderop in het commentaar lees ik dat ze het “verdrietige” gedeelte als herhaling tijdens het stemmen hebben, dat lijkt me dan weer een ongemakkelijke keuze?

1 like

Ik heb elk jaar 0 vertrouwen in de Nederlandse act, maar dat Joost overschat zou worden hadden we allemaal toch wel bedacht?

Denk dat hij totaal niet uit de verf komt met 2 andere acts die bizar wss beter doen dan hij.

5 likes

Hmm maar ook wel positieve comments. Ik ben heel benieuwd hoe het uit gaat pakken.

2 likes

Zij zijn altijd zo positief, ben echt fan van die podcast, maar je ziet en voelt gewoon helemaal de teleurstelling :frowning:

Anyway, wij zijn met Joost vlaggen, koffer vol glitters en pailletten naar Malmö vertrokken! Whoohoo!

28 likes

Luca Hanni :switzerland: op NPO3, was toch wel echt een lekker nummertje. She got me dirrrrty dancing. :heart_eyes:

7 likes

Oh ik hoop zo dat Joost nog met een goede plottwist komt. Is wel een beetje tegen beter weten in

Ik vond het commentaar van Jacqueline Govaert een beetje tegenvallen. Het was vaak stil, ze zei steeds korte zinnen en praatte niet lekker door oid

2 likes