Battle? Ik zie geen battle. Eindelijk een medestander tussen alle swiftie-achtige Joost supporters!
Oprechte vraag: waarom gun je het hem niet?
haten is verlaten 🫦
ben natuurlijk biased maar Nederland kreeg (met Zwitserland) zeker grootste applaus!!
Estland ook verrassend leuk en goed ontvangen
Ik vind het moeilijk een reden op te noemen waarom hij het wél zou verdienen hoog te komen. Ik vind het een inzending van lage kwaliteit en ik vind Joost onsympathiek.
De PR-campagne was overdreven en vol grootspraak. Het lied is geen geweldige compositie en het optreden valt veel mensen tegen, het is weinig origineel. Hij zingt een beetje mee met vocals die al op de plaat aanwezig zijn, en hij maakt de hoge verwachtingen tot nu toe niet waar.
Verder vind ik hem irritant en overaanwezig maar dat is natuurlijk niet het ergste
Ik kan er slecht tegen hoe navelstaarderig hij is en hoe weinig support hij toont voor bijv. Palestina en Oekraïne (zie mijn post hierboven waar ik uitleg waarom ik zijn uitingen ongepast vind). Als hij op dat vlak meer betrokkenheid had getoond, had hij voor mij een grotere gunfactor gehad. Hij is wel onze afgevaardigde op een internationaal festival. Daarnaast krijg ik een nare smaak in mijn mond van de manier waarop hij de dood van zijn ouders steeds aanwendt, maar ik weet dat dit een gevoelig onderwerp is en wil niemand daarmee voor het hoofd stoten.
en semi final 2 is in z’n geheel zoooooveel leuker en beter op alle fronten dan de eerste, ook leuke interval acts!! ![]()
![]()
![]()
![]()
De winnaar van de eurostory best lyrics akward is bekend, Nsmo van Zwitserland heeft gewonnen!
Op plek twee is Italië geëindigd en plek drie Nederland
The audacity ook om een fucking klacht in te dienen
Ik las ergens dat ze eventueel een eerder opgenomen versie van het nummer kunnen uitzenden i.p.v live als er teveel onrust is
denk dat er geen opnames (met publiek) zijn zonder boegeroep/veel onrust , was gisteren namelijk flink rumoerig in de rehearsal en net ook
dus lijkt me waarschijnlijker dat ze het publieksgeluid filteren/ander geluid er overheen plakken
gelukkig!! eerste was doodsaai
Ze zullen de zaalaudio wel stil zetten en er zelf gejuich overheen monteren, net zoals ze een aantal jaar geleden bij Rusland klasr hadden staan.
Bij deze heb ik ook veel meer acts die ik door wil naar de finale, dat zal gegarandeerd een teleurstelling worden vanavond want sommige die van veel mensen wel favoriet is (Noorwegen bijvoorbeeld) gaan sowieso door maar die vind ik niks aan ![]()
En Israel mag sowieso achterblijven in de halve finale maar ik ben bang dat ze ook een plek in gaan nemen
Dat heb ik met Estland, ik hoop echt dat ze doorgaan, maar daarmee ben ik volgens mij in de minderheid.
Maar ik woon in het buitenland en stem vanavond op Joost! ![]()
Ik denk ook dat Estland doorgaat en ik vind het superleuk! De reactie van het publiek is altijd enthousiast, ik kan me niet voorstellen dat die achterblijft in de semi
Ik hoop ook dat die doorgaat! En stiekem hoop ik dat San Marino het redt maar dat wordt dan net de 9e/10e qualifier als ze het al redden ![]()
Ik heb net m’n hoofd al gewassen, m’n haar al soort van gedaan voor morgen, m’n kleding hangt klaar: oma moet laat naar bed vandaag. ![]()
Ik kom net na een lange dienst thuis en lig onder een dekentje. Moet echt met moeite mn ogen open houden. Maar wil het graag zien.
Ik hoop dat Nederland, Estland, Noorwegen, Oostenrijk en Zwitserland doorgaan. Denemarken, Griekenland, en Armenië lijken met ook wel leuk. De rest maakt me niet zoveel uit, behalve Israel dat mag oprotten.