Haha ja ik denk ook echt; hoeveel is er mogelijk op een podium en met een scherm. ![]()
Ik vond veel er dinsdag heel rommelig uit zien, veel wijde (?) shots waarin je veel van de zaal ziet, weinig mooie beelden voor mijn gevoel.
Haha ja ik denk ook echt; hoeveel is er mogelijk op een podium en met een scherm. ![]()
Ik vond veel er dinsdag heel rommelig uit zien, veel wijde (?) shots waarin je veel van de zaal ziet, weinig mooie beelden voor mijn gevoel.
Ik gok op een hologram van Joost zijn vader op t einde (of allebei zijn ouders). Nou ik ga verder met mijn delulu leven, tot vanavond!!
Jaa die vond ik ook goed! En Anouk was volgens mij ook mooi gedaan
iemand hier het volledige optreden van joost al gezien? kwam op mn tiktok voorbij verdorie
Ik denk dat Israël hoog zal eindigen omdat er dus ook veel mensen zijn Israël willen steunen en er daarom op gaan stemmen.
Dat zou me extreem verbazen, hij is niet bepaald activistisch bezig voor Palestina. De inzending en de hele campagne eromheen is peak navelstaren. Toen er in de media gevraagd werd of het wel gepast was om naar Malmö te gaan was zijn reactie niet echt sympathiek ofzo, hij nam totaal geen eigen verantwoordelijkheid. Plus: Joost bracht vlak na de inval in Oekraïne dat “I love Russia” liedje uit, en toen hij commentaar kreeg ging hij en Avrotros vooral zichzelf verdedigen dat ze het Russische regime niet steunen. Ze staan er geen moment bij stil hoe ongepast en toondoof zoiets is, ook als je het regime niet steunt. Van zulke mensen verwacht ik niet dat ze op het moment suprême hun nek zullen uitsteken voor Palestina.
Ja, ik dacht ook tot gisteren aan een hologram maar heel eerlijk zou ik niet denken dat Joost dit zelf trekt. Plus na de leak van het optreden gisteren zal het wel niet ![]()
Hmm ik had nog veel hoop, maar vind dit toch een beetje tegenvallen. Ik denk ook niet dat er nog heel veel aan gaat veranderen.
Denken jullie wel dat we de finale gaan halen? Ik ben echt teleurgesteld door wat ik allemaal lees, ben echt bang voor een anticlimax
wrs waren mijn verwachting ook te hoog
Jajoh. Sowieso dat we de finale halen.
Ik ben hoopvol en ga voor een plek 3 zaterdag!
ik denk ook dat we sowieso in de finale staan!
Ik hoop dat we er vanavond uitvliegen, zijn we daar ook klaar mee en kunnen we ons richten op de betere acts.
Ik denk dat we de finale wel gaan halen en ook in de finale wel nog in de top 5 komen.
Heb jij iedereen in je macht hier ofzo, al die negativiteit, hou toch op mensen, positive vibes please!
![]()
Nee ik zit er elk jaar helemaal naast met mijn voorspellingen dus dit is goed
I know, Duncan-hater. ![]()
Het zou fantastisch zijn als NL niet door zou gaan. Ik denk wel dat de kans groot is dat we doorgaan, dus dan hoop ik dat het een grote flop wordt in de finale. Onze inzending is bagger en overhyped en ik gun het Joost niet.
Zou het ook niet erg vinden wanneer Bambie Thug wint. Als maar niet die rammstein rippoffs winnen.
Waarom ben jij zo onkarakteristiek positief en stannend?