Songfestival #5

De water en vuur visuals waren echt 100 halen 1 betalen dit jaar

10 likes

Haha in ben echt fan van Armeniƫ en Griekenland naast NL.
Rest van de winnaars snap ik niet.
Zit Frankrijk sowieso in de finale?

4 likes

Ahh jammer van Belgie, had Israel toch graag voor hun omgeruild

Letland door had ik NOOIT geraden :joy: maar het is voor hun en Georgie echt iets van 7 jaar geleden dat ze door waren dus dat vind ik dan wel leuk voor ze

7 likes

Ja :money_mouth_face: is een van de the big five

3 likes

Hahaha Joost met zijn ā€œKaarija should have wonā€ banner :joy::joy:

12 likes

Wie zijn DIT NOU WEER
The harrys??

4 likes

Dit zijn de notarissen van de EBU.

Edit: dikke loel, dikke leel.

12 likes

Wie er nou doorgaat of niet, wees blij dat je dit nooit meer mee hoeft te maken:

16 likes

Die rechter is echt als je een zweed door AI laat maken

5 likes

Ik ga hopen dat mijn MƄns er zaterdag wel bij is.

Absurd wel hoe vaak de Israƫlische vlaggen in beeld komen.

7 likes

Vind eerlijk gezegd dat jij hier het topic verpest met dat gescheld. Voel me er echt niet prettig bij om steeds te lezen.

89 likes

Wel jammer dat Belgiƫ nu dan een zanger heeft gestuurd die zijn lied niet live kan zingen :frowning:

2 likes

Wat een bullshit. Laten we focussen op wat gescheld terwijl er een genocide gaande is.

10 likes

Ik hoorde in een podcast dat Moroccan Oil hoofdsponsor is en dat dat een Israelisch bedrijf is. Dus ze hebben helaas veel invloed. :moneybag:

6 likes

Ik vond het nog zielig voor de zangeres van Israƫl, maar die liep aan het eind ook met dr vlaggie te zwaaien. Read the room.

3 likes

61 likes

Goede Oxfam reclame kort op de uitzending over een petitie voor Gaza :ok_hand:t2:

7 likes

Het gaat me niet om het focus op het ƩƩn of het ander. Ik vind het gewoon niet fijn om steeds dat gescheld te lezen en zo te zien ben ik niet de enige.

39 likes

Dit en de foto van z’n ouders waren ook op het scherm achter hem te zien tijdens het optreden 🄹

4 likes

Wat een gemiemel om een woord I cant

13 likes