Staat inmiddels ook op nu.nl en AD
Ja zie het nu ook! Klinkt niet goed
Twitter staat ook al helemaal vol met dat hij een antisemiet is natuurlijk
Echt gadverdamme.
Of is ie gewoon lekker direct geweest
hopelijk loopt het met een sisser af
Huh hoezo? Vanwege dat moment met die Israƫlische chick, dat hij vroeg waarom niet? Hij heeft verder niks bijzonders gezegd toch?
Ja, heb al superveel gelezen op twitter en reddit dat mensen dat enorm respectloos van hem vonden ook.
Ik zag een filmpje dat zijn keyboard al klaar werd gezet en toen toch het podium afgehaald werd. Lijkt mij daarom dat het recent gebeurd is en niet om gisteravond gaat. Anders hadden ze dat denk ik al eerder besloten en zijn keyboard niet neergezet.
Hij schijnt ook geweigerd te hebben om met de Israƫlische delegatie op de foto te gaan. Maar dat was volgensmij niet gisteren.
En mensen doen net alsof hij alleen tijdens Israel net die vlag op zān hoofd zat terwijl dat dus niet het geval was.
Maar denk eigenlijk niet dat dit te maken heeft met Israƫl.
En als dat wel zo was, zou ik het belachelijk vinden dat dat onderzocht moet worden.
Edit: ik doelde op die vlag op zān hoofd maar geldt eigenlijk ook voor die foto
Ja sowieso. Er zijn ook veel meer landen die kleine steken onder water hebben gegeven ook. Dus zou heel bizar zijn dat ze dan alleen Joost gaan onderzoeken.
Misschien was hij pissed dat hij zoān slechte edit kreeg tijdens de stem-filmpjes.
Nee geen idee, maar daar zou ik wel echt pissed over zijn.
Oh echt? Dan heb ik niks gezegd
Van wat ik begreep mogen ze die zelf kiezen, dus dat lijkt mij niet aan de orde.
Sorry is al gezegd lees ik nu.
Ja en toen hebben ze hem stiekem toch gefilmd en beetje belachelijk gemaakt ![]()
https://twitter.com/IsrBreaksRules/status/1788297924167999668
Jezus kan deze editie nog absurder
Het lijkt me ook wel heel raar als het om dat van de persco gaat. Dat is bijna 16 uur geleden?! Dan hadden ze dat toch al lang kunnen onderzoeken en hem überhaupt niet naar de rehearsal laten komen.
Ik schrik ook echt van alle reacties op twitter. Iedereen is boos dat hij gisteren wat zei tijdens die persco en suuuper veel mensen zeggen te gaan stemmen op Israƫl wtf
Wat zei hij dan?
Inmiddels is het toch wel bekend dat twitter/X vol hatende en met name extreemrechtste mensen zit?
Vind het echt jammer dat we het nu weer moeten hebben over ātactisch stemmenā ipv dat iedereen gewoon lekker kan stemmen op hun favoriet. Vorig jaar was dat ookal zo waardoor het meer een tweestrijd werd tussen Finland en Zweden ipv 26 landen.
Ik vrees wel voor het ergste hoor, als dat land wint dan is het voor mij ook echt klaar.