Songfestival #5

Kaarija is not having it.

13 likes

Ja eens. Van mij hoeft het ook niet.

29 likes

Ik zei letterlijk tegen mijn vriend en een vriendin net:’ Letland is echt zo’n land dat je denkt dat nooit doorgaat en dan zie je hem juichen en huilen wanneer er omgeroepen wordt dat hij door is. En dan gebeurt letterlijk wat ik zei als allereerste bij de stemmen :joy:

4 likes

ze zegt nergens dat het om dat woord gaat?

5 likes

Mee eens. Heb gezocht op dat k*woord en kwamen 6 reacties van deze zelfde persoon naar voren in dit topic vanavond. Dit soort scheldwoorden zijn ook tegen de regels volgens mij maargoed.

16 likes

Denk niet dat ze over ā€œkutā€ was gevallen

5 likes

Ik vind dat Israƫl mijn Eurovisie verpest

Iemand zonder pf heeft sowieso geen geldige mening hier. Who are u.

8 likes

Er gaan elkaar wereldwijd 1-2 miljoen mensen dood aan de tering! Maar nauwelijks in NL dus het boeit mensen hier niet

3 likes

Deze discussie komt om de zoveel tijd terug hier op het forum. Beetje zinloos.

Was weer leuk al het commentaar lezen. Tot zaterdag, kunnen we mooi weer hakken.

2 likes

Ik heb constant het nummer van Zwitserland in mijn hoofd. Godsgruwelijk irritant.

1 like

Nou de laatste tijd wel elke week, vermoeiend

2 likes

Ik denk dat ik qua totaalplaatje toch nog steeds het meest fan ben van Ierland

Zou het echt geweldig winnen als ze kunnen winnen en meteen het gedeelde record met Zweden weer in kunnen halen maar ik weet nu al dat de juries dit gaan verneuken

7 likes

Ik denk dat het qua televotes ook wel tegen zal vallen, nogal een niche, ik vond het vreselijk iig. :sweat_smile:

Zo ik ga hakkend naar m’n bedje. :sleeping:

3 likes

Moroccan oil uit Israel? Dat land weet ook echt alles toe te eigenen.

11 likes

Leuk om als laatste aan de beurt te zijn, behalve dat ik denk dat ik voorlopig niet kan slapen omdat ik Europapa nog in m’n hoofd heb

4 likes

https://x.com/ESCdiscord/status/1788681278142718097

Tldr; Italie heeft perongeluk de stemmen van hun televote laten zien (mag niet, dus ben benieuwd of ze een boete krijgen), 39% Israel :nauseated_face: fucking kutwereld

4 likes

Op X staan berichten dat in de Italiaanse livestream te zien was hoe de puntenverdeling onder de Italiaanse stemmers was. Israel 39%…

2 likes

Ik ben echt bang voor de finale :grimacing:

en Paesi Bassi maar 7% :rage:
:blue_heart::blue_heart::blue_heart:

5 likes

Ik oprecht ook. Ze meelaten doen want ā€˜ESC is not political’ en ondertussen is die hele act 1 politieke strijd geworden. Bravo hoor.

6 likes