Kaarija is not having it.
Ja eens. Van mij hoeft het ook niet.
Ik zei letterlijk tegen mijn vriend en een vriendin net:ā Letland is echt zoān land dat je denkt dat nooit doorgaat en dan zie je hem juichen en huilen wanneer er omgeroepen wordt dat hij door is. En dan gebeurt letterlijk wat ik zei als allereerste bij de stemmen ![]()
ze zegt nergens dat het om dat woord gaat?
Mee eens. Heb gezocht op dat k*woord en kwamen 6 reacties van deze zelfde persoon naar voren in dit topic vanavond. Dit soort scheldwoorden zijn ook tegen de regels volgens mij maargoed.
Denk niet dat ze over ākutā was gevallen
Ik vind dat Israƫl mijn Eurovisie verpest
Iemand zonder pf heeft sowieso geen geldige mening hier. Who are u.
Er gaan elkaar wereldwijd 1-2 miljoen mensen dood aan de tering! Maar nauwelijks in NL dus het boeit mensen hier niet
Deze discussie komt om de zoveel tijd terug hier op het forum. Beetje zinloos.
Was weer leuk al het commentaar lezen. Tot zaterdag, kunnen we mooi weer hakken.
Ik heb constant het nummer van Zwitserland in mijn hoofd. Godsgruwelijk irritant.
Nou de laatste tijd wel elke week, vermoeiend
Ik denk dat ik qua totaalplaatje toch nog steeds het meest fan ben van Ierland
Zou het echt geweldig winnen als ze kunnen winnen en meteen het gedeelde record met Zweden weer in kunnen halen maar ik weet nu al dat de juries dit gaan verneuken
Ik denk dat het qua televotes ook wel tegen zal vallen, nogal een niche, ik vond het vreselijk iig. ![]()
Zo ik ga hakkend naar mān bedje. ![]()
Moroccan oil uit Israel? Dat land weet ook echt alles toe te eigenen.
Leuk om als laatste aan de beurt te zijn, behalve dat ik denk dat ik voorlopig niet kan slapen omdat ik Europapa nog in mān hoofd heb
https://x.com/ESCdiscord/status/1788681278142718097
Tldr; Italie heeft perongeluk de stemmen van hun televote laten zien (mag niet, dus ben benieuwd of ze een boete krijgen), 39% Israel
fucking kutwereld
Op X staan berichten dat in de Italiaanse livestream te zien was hoe de puntenverdeling onder de Italiaanse stemmers was. Israel 39%ā¦
Ik ben echt bang voor de finale ![]()
en Paesi Bassi maar 7% ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik oprecht ook. Ze meelaten doen want āESC is not politicalā en ondertussen is die hele act 1 politieke strijd geworden. Bravo hoor.