Songfestival #5

werkt dit ook met schoonouders?? niet bij te houden allemaal

4 likes

Ja dit denk ik ook maar wat @Druppels zegt is ook wel logisch. Vooral als er niets te vertellen valt nog.
Wat een zooitje is dit zeg.

2 likes

Ja dit. Zoals al eerder gezegd, als Joost zich ‘gewoonweg’ heeft misdragen dan slaat deze hele poppenkast nergens op. Diskwalificeren, statement eruit en hoppa.

7 likes

Als dit allemaal on een geweldsincident te doen is snap ik echt niet wat Ebu allemaal aan het doen is. Ik bedoel dan is het terecht dat Joost gediskwalificeerd is, maar deze hele zwijgende toko is toch niet te doen.

5 likes

This was her moment to shine :tipping_hand_woman:t2:

5 likes

True. De deuren gaan ook al bijna open en ik kan mjj niet voorstellen dat ze dit pas bekend maken als er al mensen in de zaal zijn? Ik denk dat iedereen dan echt te keer gaat.

2 likes
3 likes

Ik zit echt continue dit topic en alle nieuwsapps te refreshen omdat ik echt zo benieuwd ben wat er nou aan de hand is en wat dit voor gevolgen gaat hebben. Loopt het met een sisser af en mag Joost toch meedoen? En wat doet dit dan met het stemgedrag? Wordt ie eruit gezet en waarom dan? Heeft het met Israël te maken? Gaan andere landen boycotten oid? Gaat het hele songfestival niet meer door? Dit verhaal kan echt zoveel afslagen nemen en ik heb echt geen flauw idee welke.

11 likes

ik denk dat hij niet meer mee wil doen

4 likes

5 likes

Ja ik dacht ook nog misschien heeft ie zich wel teruggetrokken om een statement te maken en zijn ze nu in paniek over hoe ze hiermee om moeten gaan?

3 likes

https://vm.tiktok.com/ZIJngD9UV/

Gaat iedereen gediskwalificeerd worden nu :crazy_face:

2 likes

Misschien eraf gerukt door israel ofzo of ben ik dan heel delulu?

4 likes

En dan alle persco’s afblazen :laughing: lijkt me niet toch?

1 like

Hahahhahahahhahahahhshshhshshs jongens dit is inmiddels toch gewoon echt Amazing.

Normaal ben ik nooit zo entertained op de vrijdag voor de finale. Het wordt hoe dan ook een regelrechte shitshow :fire:

41 likes

Dan zouden daar wel beeld van zijn toch denk ik?

2 likes

Ohja die idioten filmen alles idd

3 likes

Ik ben nog nooit zo invested in een songfestival geweest denk ik.

6 likes

Waar is toch die vriend van een vriend van een oom van een vriend wanneer je die nodig hebt :frowning:

1 like

Waar is iefje koldewijder als je dr nodig hebt

19 likes