Songfestival #5

Als de artiestenbegeleiders t zouden weten had het al wel op straat gelegen

Ik ook niet. Het kan toch ook gewoon een gebaar zijn van de drie-eenheid die hij vormt met zijn ouders?

MAAR er zit ook een driehoek in de palestijnse vlag en ik hou van deze drama dus laat de geruchten maar komen

6 likes

Ik denk het wel, Sahil werkt ook voor de NPO toch? Zoals in het bericht wordt vermeld deed de VRT eerder al hetzelfde, en tussen de VRT en NPO bestaat wel een goede verstandshouding/contact dus het zou me niet verbazen.

1 like

Als dit echt is omdat hij iemand geslagen heeft dan heb ik echt de hele middag voor niets vol stress zitten refreshen. En dan is het geheel terecht. Snap alleen niet dat ze er dan zo’n “spectakel” van maken want je kan van mijlen ver zien aankomen dat er een hoop roddels zouden ontstaan.

4 likes

Hij zou agressief zijn geweest naar een vrouwelijke medewerker. This is just getting worse and worse

edit om op mezelf te reageren: als dit het enige was zou er toch niet zo’n gigantisch ding aan de hand zijn? Dan zou het zijn: Joost sloeg iemand, oprotten en klaar. Maar dat nu zo geheimzinnig wordt gedaan en ook alle persconferenties worden gecanceld geeft me echt het idee dat er meer speelt.

Mijn god zouden ze daar een onderzoek voor starten ja en dat zo groots opblazen??

3 likes

Nou opzich vrij heftig toch. Lijkt mij dat ze wel moeten onderzoeken wat er gebeurd is en waarom.

2 likes

Maar wat is dan het vage verhaal van Italië van net.
afbeelding

(Komt van de live-blog van trouw.)

3 likes

Het schijnt dat ze daar ook al door de productie is weggehaald omdat ze dit deed

1 like

Bovendien is de bron volgens Aftonbladet de Israeli media. En eerlijk gezegd, gezien de hoeveelheid trollen die ik vandaag op Twitter heb gezien, inclusief de officiële omroep KAN, kan ik die niet serieus nemen.

Als het simpel was, was er een snelle reactie geweest van de EBU. Maar we weten eigenlijk nog steeds niets.

5 likes

https://x.com/EurovisionNewZ/status/1788967019108348085

2 likes

Howcanimakethisaboutme

6 likes

Nou dit waren joost zn 10 mins of fame

5 likes

Hij heeft er in ieder geval wel echt tering veel volgers bijgekregen

2 likes

Die tekst uit de live-blog suggereert alsof het hier allemaal wat mee te maken had. Want ‘plotseling het perscentrum in lopen’, maar dat filmpje ziet er echt niet zo uit.

4 likes

Misschien is het een afleidingsmanoeuvre.

2 likes

Alle persconferenties zijn afgelast wtf.

6 likes

Komen ze dadelijk met de mededeling dat het Eurovisie stopt, meine gute wat is er toch gaande

4 likes

Ja dat snap ik wel, anders heb je daar de tent volzitten met mensen en kun je een flink vragenvuur verwachten. Die gooien ze zo weer op t rooster als ze iets definitiefs kunnen melden.

3 likes

Klinkt alsof er toch wel meer aan de hand is dan alleen iets met Joost.

15 likes