Songfestival #5

Ze moeten nu toch een beetje haast gaan maken. De show begint over anderhalf uur

https://twitter.com/juanmafdez/status/1788972031310008504
In eleven years that I have been covering #Eurovision I have never felt so unsafe at the festival.

Several Israeli journalists have decided to intimidate and scold me for having shouted #FreePalestine after the Isra-hell rehearsal.

They are not going to scare us. They are not going to silence us.

2 likes

Ja las net ook op Reddit dat Osterdahl en de EBU een meeting hadden over ā€˜multiple incidents’

6 likes

Mijn moeder belde net op om te vragen wat er allemaal aan de hand is met Joost :joy: Ze is helemaal invested hahah.

17 likes

Hoop eigenlijk wel dat er een grote rel is tussen meerdere landen vs Israƫl en dat EBU wel een keuze moet maken, ciaoooo Israƫl

17 likes

Hebben wij dezelfde moeder, trouwens waarom trekt ze jou voor. Mij appt ze

6 likes

Hoop dat hij echt de slechte dag ooit heeft, wat een Scandinavische clown

1 like

Is dit dan bij het repeteren voor het oplopen? Dus toen (30 min voor zijn optreden in de repetitie) was er nog niks aan de hand?

2 likes

Mijn moeder is blijkbaar een spion want die zegt dat we om 8 uur meer horen

6 likes

Ben even ingeschakeld bij Sophie & Jeroen en het gaat over de formatie. Wie boeit dat nou nog vandaag

31 likes

Oke godzijdank inderdaad nieuwe muziek bij Malta haha

4 likes

De Malta: fucking lame een nieuw liedje geen verder nieuws

4 likes

Ik denk dat alle moeders Jeroen & Sophie kijken

2 likes

Zeiden ze net bij 1
@Merrow je bent te laat

2 likes

Lol nou dit is gewoon dat ze een nieuw nummer heeft uitgebracht :rofl: Optimaal gebruikmaken van timing in je PR

Damn oke te traag

10 likes

Of een cover van Imagine :stuck_out_tongue:

2 likes

Om politiek en ESC toch samen te brengen:

StƩl het hele Joost incident heeft iets te maken met Israƫl. Denken jullie dat Rutte dan #teamjoost of #teamisrael is

7 likes

Mijn kinderen moeten echt naar bed maar dat moeten ze zelf maar even regelen vanavond

50 likes

ā€˜Mama komt straks nog even een kusje geven’

9 likes

Dan schrijft hij een post dat Joost en co antisemitieten zijn.

3 likes