Eh wat
Maar ja wat weet die Kooijman nou. Ik wacht nog steeds op een officieel statement
Hoe top zou het zijn als dit 1 grote stunt is en hij zometeen alsnog optreedt. Telkens dat trust the process en maanlanding gedoe en de vermist posters =’) Alleen jammer dat het dat sowieso niet is.
Gewoon doorgaan nadat er iets ernstigs is gebeurd zonder iets naar buiten te brengen.
Dat heeft toch iedereen wel meegemaakt op de middelbare
Maar als het klaar was voor Joost, zou hij dan niet allang iets hebben gepost (per ongeluk een story)
Ik denk dat degene die de statement moet geven de AVRO-TROS is. Joost is gewoon weggelopen. Als hij officieel was gediskwalificeerd had de EBU een statement gegeven. Nu denken ze; los het zelf maar op.
Waar kan ik dit vinden? Heb alleen een dode live blog gevonden op Reddit
Nou ja hij zou met iets groots komen, dat is op een 1 of andere manier toch gelukt
Ja 't is opzich ook niet heel moeilijk om dit te bewerken
Zou leuk zijn als hij nu een insta live deed en volledig uit de school klapt
Pushmelding van NU, mag niet meedoen met juryshow
Dat klinkt alsof de kogel nog niet definitief door de kerk is, in tegenstelling tot wat die Kooijman zegt
Edit: Foutje, verkeerd gelezen wat Kooijman zei
Hij is daar al de hele week bij de shows en maakt een podcast over het songfestival. Hij heeft echt wel actuele info helaas
Ik ben zo in de war
Dus hij kan nog wel punten ontvangen van de vakjury?
Omg nieuws
In ieder geval nog een soort van silver lining dat het vorige optreden wel beoordeeld wordt