Songfestival #5

Ik zou het graag geloven maar het lijkt me onmogelijk dat dit vooropgezet is

3 likes

Moeten we Martha van baby reindeer inschakelen om even ESC lastig te vallen voor nieuws :sob:

20 likes

App mij x

sent frum iphun

28 likes

Wat de uitkomst ook is, dit is wel een ongekende stunt. De geschiedenisboeken heeft hij al gehaald.

5 likes

Ze gaan zn optreden vam gister beoordelen hoor ik net radio

1 like

Zou wat zijn als ze nu allemaal gingen klappen

Stel hè dat hij gediskwalificeerd wordt om discutabele redenen (om het even zacht uit te drukken), zouden dan meerdere landen zich terugtrekken en daarmee een statement maken? Of is dat wishful thinking en zijn het echt allemaal schaapjes?

2 likes

7 likes

Wishful thinkings

3 likes

:money_with_wings:

3 likes

Vrees het ook, maar zou wel prachtig zijn.

2 likes

Ligt eraan hoe goed Joost in de groep ligt. Als iedereen hem een eikel vindt zijn ze hem liever kwijt dan rijk.

Volgens mij is dit wel een van de grimmigste eurovisions ooit

1 like

14 likes

Same, en begrijp dat dit iets groots is, maar waarom zou een valide reden zo lang op zich laten wachten? Ik kan me niet voorstellen dat daar geen draaiboek voor is?

13 likes

Dit zou ik wel echt het kutste scenario vinden. Maar wat hier al vaker gezegd is: daar zou dan toch geen uren onderzoek voor nodig zijn?

5 likes

Als die journalist echt een onaardige opmerking over zn ouders maakte dan kan ik me voorstellen dat het niet zo makkelijk is.

5 likes

Ik vermoed dat we de komende uren - iig tijdens de jury show - geen update gaan krijgen

8 likes

Tenzij joost ineens oppopt

43 likes

Goed punt! In geval van een evidente eenzijdige fout zou het in mn ogen zo beslist kunnen zijn, maar in die situatie is het zeker niet zo makkelijk.

1 like