en @Diorshow Is mijn eigen speculatie op basis van bericht van Aran. Er is nog geen officiële diskwalificatie, maar onderzoek. En ondertussen is de Avrotros met EBU in gesprek. En we weten dat er een incident was tussen Joost en een fotograaf. Kortom, de EBU wil iets, wat Joost niet geeft, en de AvroTros probeert te redden wat er te redden valt.
Dus we moeten nu nog een dag in onzekerheid zitten? Niet goed voor mijn bloeddruk dit
Plot twist: Joost wilde gewoon liever meedoen aan the Passion
Wil gewoon rustig kunnen slapen straks
Ja dacht het niet he, dat trek ik dus niet
Hij zou wel een leuke jezus zijn
Ben wel benieuwd naar de redenatie waarom hij dan niet in afwachting van al het onderzoek wel gewoon nu mee kan doen met de juryshow. Dan zou hij toch daarna nog gediskwalificeerd kunnen worden? Dit klinkt meer naar dat het diskwalificatie wordt dan dat hij toch nog mee zou mogen doen.
I mean, ik kan me voorstellen dat hij van de zenuwen mogelijk niet de beste show neer zou zetten, maar denk zomaar dat ze daar geen rekening mee houden ;p
“Was het de Eurobird met als moordwapen de Rim Tim Tagi Dim in de Eurovisie kleedkamers?” #Cluedo
Maar wie geeft hem nou punten nu je kan toch beter punten geven aan een land dat toch wel meedoet
Of dat inderdaad het incident was weten we ook nog steeds niet eigenlijk. Het kan nog van alles zijn
Oh ja goeie dit…
Wellicht werkt hij momenteel zelf mee aan de onderzoeken. Als in dat hij en de rest van de delegatie getuigenis moet afleggen / “ondervraagd” wordt op het moment.
Ja of als je strategisch puntsn geeft wel, meer kans voor jou als nl toch gediskwalificeerd wordt.
Of als protest tegen dit gedoe en als steun voor Joost
Oh ja, duh, dat is wel een goede reden. Ik had al op Reddit gelezen dat hij naar z’n hotelkamer was gestuurd, dus had dit niet eens meer in gedachten haha.
Dit lijkt marengo wel
Pfffff wat duurt dit lang, toch bizar dat we nog steeds niks gehoord hebben
‘Ik dacht dat dit een safe place was’ gaat in ieder geval niet op
Lees ook dingen over doxing?
Ga wel goed op de emoji reacties