Denk dat er morgen pas een update gaat komen, wat een grap dit
Dit is hoe werd aangekondigd dat Joost niet live optreedt vanavond + de reactie van het publiek
Als het al gedeeld was hier, dan heb ik dat gemist
Gister had joost 605k volgers en nu 757k
Maar de rest van de wereld mag vanaf vanavond toch stemmen. Moeten ze daarvoor niet laten weten hoe of wat?
Maar als Joost nu nog mee mag doen, dan krijgt hij hierdoor toch ontzettend veel extra stemmen? Goeie PR dit.
Vind het zoân rare gang van zaken. Stel nou dat hij iemand geslagen heeft, dan is toch wel een draaiboek of gedragscode oid waarin staat wat ze doen bij dit soort situaties? Waarom duurt dit een halve dag?
Kan niet wachten om achteraf van Joost te horen wat nou de hele situatie was. Bij welke talkshow schuift hij aan?
Ik denk sowieso dat Acid met een gedetailleerde video gaat komen
Ik kijk er naar uit
âHet begon allemaal met Appie bij de Albert heijn to goâŠâ
Was dit hier al gedeeld want het is echt zo surreëel (Angelina Mango die Imagine van John Lennon begint te zingen in de wandelgangen)
https://twitter.com/danielrosney/status/1788963599039205754/mediaviewer
De reacties op de Insta van het Eurovision zijn echt next level #justiceforjoost #freejoostklein
Echt alle reacties gaan over hem
Oh janken @Vlek ze diskwalificeren het verkeerde land
De ebu heeft zichzelf volkomen kapot gemaakt, ze hadden al heel veel gezeik over Finland vorig jaar en gezeik in de organisatie in Turijn, etc. Ze waren zwak en hadden een iconisch Eurovisie nodig om zich te herpakken.
En nu hadden ze hét perfecte moment: 50 jaar (ik dacht 75 ) jaar na ABBA, in Zweden dat een kwaliteitsshow qua geluid en beeld en presentatie kan neerzetten, in het thuisland van de baas van EBU, alles stond klaar voor een vlekkeloze Europese show over samen komen.
Maar omdat ze te laf waren om actie te ondernemen worden ze in plaats daarvan in eigen huis onder schot gehouden door een niet-Europese gast die rondloopt alsof ze de baas zijn, andere delegaties treitert en intimideert en daar nul gevolgen voor draagt omdat ze de leverancier zijn van de hoofdsponsor MaroccanOil en door middel van het volstrekt domme stemsysteem dat inmiddels gekaapt is door rechtse groepen ook nog grote kans heeft om tot winnaar gekroond te worden. In de duurste show qua beveiliging ooit waarvoor Zweden en de EBU betalen met ongekende politie inzet van niet alleen Zweedse maar ook Deense en Noorse politie. In een multiculturele Europese stad in een land dat prat gaat op Mensenrechten, waar niemand gedurende een week ook maar een kritisch woord heeft mogen spreken over dit alles.
Is toch pure pure pure clownerie.
Ze hebben in feite énorm veel geld betaald om zo voor lul te staan.
Joost heeft iedereen ontvolgt op insta.
Ik had datenight met mân vriend en een âgeen telefoonâ regel. Behalve 1 keer per 15 minuten om de updates te checken
Mooi betoog!
Wat was het gezeik met Finland vorig jaar? Staat me even niet bij
Dat ze niet wonnen van Zweden?
Hey maar je kunt wel weer reacties plaatsen onder zijn fotoâs!
Thanks! Ik probeer het nu maar te aanschouwen als gewoon een totale carcrash, ipv emotioneel betrokken te zijn.
Dat Finland ondanks een enorme enorme publieksvoorkeur door een gebrek aan jurystemmen verloor van het âveiligeâ Zweden dat heel graag een ABBA show wilde en dat alle buurlanden van Zweden (en de usual despos zoals Estland) 12 punten gaven.
Geen bewijs voor fraude maar maakte ze wel diep impopulair onder fans.
Ik ook zeur al weken dat vrienden niks met mij willen doen. Ben nu thuis om alles bij te lezen en slechte shows a la boulevard, shownieuws etc te kijken