Songfestival #5

Nou nu is de politie er zelfs bij betrokken

Whut? :open_mouth:

2 likes

:no_mouth:

6 likes

Ze post nu ook allemaal dingen over Joost (waaronder repost van die video waarin ze hem filmen op de achtergrond toen hij niet op de foto met ze wilde) op haar stories maar mijn telefoon is te crappy om het Hebreeuws te vertalen, weet iemand wat er gezegd wordt?

5 likes

Dat maakt wel dat het direct een bizar zware lading krijgt? Whutt.

2 likes

vind Joost hier nog heel beleefd trouwens!

3 likes

Zo voel ik me nu :pray:t3:

2 likes

Kk

4 likes

5 likes

Hij oogt rustiger dan menig FF’er denk ik

3 likes

Wat gebeurt er allemaal :smiling_face_with_tear: ik lees niks nieuws in dat artikel of ik ben scheel.

4 likes

Oké senior leden uit de israhell delegatie plaatsen inmiddels beelden van Ierland en Griekenland met beledigende teksten erbij.

Duidelijke overtreding van de regels. Ze denken echt dat ze onaantastbaar zijn.

16 likes

er is zo extreem veel politie daar dat ik als ik hen was bij zoveel ophef ook wel even zou polsen in kader van algemene veiligheid

denk dat dit niet meteen betekent dat er aannemelijk bewijs is oid

3 likes

Ze gaan toch niet de lijnen openen dadelijk terwijl de politie betrokken is bij het “onderzoek”. Lijkt we een film dit. En dan zou Joost toch niet zo vrij rondlopen lol, heel vreemd

2 likes

zijn ze dat niet dan??? lijkt er wel op :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

19 likes

Als dubbele Joost-israhell eliminatie uit het festival een optie is kies ik die.

Hoe iconisch als hij ze uit het Eurovisie heeft geprovoceerd.

15 likes

Denken jullie dat deze Eurovisie de geschiedenis ingaat als kantelpunt van iets?

8 likes
  • ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

3 likes

Mis de tijden dat het meest controversiele van de avond was of Maneskin nou coke deed of dat het maar zo leek (het leek maar zo!)

69 likes

Wow dit was ik al weer helemaal vergeten :joy:

3 likes