Bij iedereen staat alleen “=” en geen nummer. Niet alleen bij Joost .
nooo ![]()
Tijdens m’n rondje buitenlandse media kwam ik dit artikel tegen, hoezo bully Joost? Israël pest juist, alleen blijkbaar geniepiger.
Dit staat er bij iedereen
Wanneer gaan de lijnen open? 12 uur?
Nee joh, Israel verdedigt zich alleen. /s
En dit moet ons land regeren? Who cares about fact checken? ![]()
Dit was toch een gewoon protest tegen de deelname van Israël in het algemeen en voor Palestina, niet specifiek naar haar voor haar hotel?
Ik word hier zo moedeloos van
Ben wel heeeeeel erg benieuwd wat de ‘trust the process’ en de missende vogel nou betekent. Hoop dat dat nog wordt toegelicht als Joost echt gediskwalificeerd wordt.
same en ik kijk t niet eens
Dit staat nu ook al wel even online, echt walgelijk dit.
Nah hoe meer ik zie van hoe zij zich achter de schermen gedragen hoe meer misselijkmakender het wordt
en ik ging er nog met open mind in want wil niet iedereen over dezelfde kam scheren, je bepaald niet waar je geboren bent etc etc maar het zijn echt pestkoppen die nu bij de recteur zitten te janken 🫠
Niks joh, trust the process zegt hij toch ook al die tijd voor z’n deelname al
Geloof niet dat dat iets met dit incident te maken heeft
Mean girls!
Niet the Scum delen.
Is Murdoch media, uit op je onderbuik.
Wat er ook gebeurt, Israël zijn de winnaars. Als er niets gebeurt en ze er gewoon inblijven winnen ze sowieso de televote. Als ze om een of andere reden eruit worden gezet zijn ze weggepest door antisemieten en zijn ze het slachtoffer.
Dit is wel prototype voorbeeld dat ongemakkelijke/ingewikkelde/delicate zaken vermijden en hopen dat ze vanzelf weggaan (hoi EBU) niet heel goed werkt.
De Zweedse politie zegt dat er geen aangifte is gedaan, las ik op de Zweedse NOS
De lijnen blijven langer dicht (nu nog 2 uur te gaan)
Naaaah ik kan niet meer ik ga Joostjes tellen en proberen te slapapaen