Ik kan de spanning niet meer aan
Misschien heeft niet Joost dat gedaan maar een van āzijnā mensen, dat maakt het dan ingewikkelder wellicht. Vrees dat IsraĆ«l sowieso gaat winnen door fucked up televoting en dan heb je de poppen (zaal) aan het dansen
Tuurlijk wel, alle plannen cancelen.
Dat lijkt mij ook. Dan kun je toch gewoon mededelen dat hij bepaalde regels overtreden heeft, waardoor hij niet meer mee mag doen.
Lijkt eerder dat er andere belangen mee gepaard gaan. Andere landen die bv dreigen zich dan ook terug te trekken. Of bv de hoofdsponsor die dreigt zich terug te trekken.
Een eventuele winst voor Nederland zou nu ook niet meer zijn wat het had kunnen zijn hĆØ. Stel je voor dat men massaal sympathiestemmen zal uitbrengen op Joost en we daardoor winnen. Dan zal je dat altijd te horen krijgen
Ik denk dat ik nu hoop dat een andere favoriet gaat winnen, zoals Kroatiƫ of Zwitserland
Plus dat het halve land zich heeft ge-out als genocide supporter en ineens een diepgewortelde haat tegen Joost blijken te hebben.
Kan jumbo niet het eurovision volgend jaar sponsoren?
Die hebben natuurlijk wel een draaiboek, daarin stond waarschijnlijk de uitsluiting van generale repetitie en jury show. Maar ja als gewoon niet duidelijk wordt wat er aan de hand is, is het lastig een draaiboek volgen.
Als je op de verkeerde toon āgoeiemorgenā tegen Israhell zegt heb je al een politiek drama joh. Is geen doen met die gasten.
Ik snap het niet. Er is toch reden genoeg om israhell eruit te gooien? Ze maken het zelf politiek.
Ebu is echt niet goed geworden.
Volgens mij wilde mijn man me vandaag ook nog meenemen naar de sauna vanwege moederdag. Maar even snel een ongesteldheid faken dan
Jongens ik heb gewoon plannen heel de dag. Wat vreselijk.
Maar je hebt dan de kans dat Moroccan oil zich dan terugtrekt als sponsor. En ebu wil een politieke rel zoveel mogelijk vermijden
Maar die krijg je wel. Linksom of rechtsom
Backfired
Ja ik ook! Maar wie weet komen er wel 0 updates en wacht je voor niks.
Gezien de saaie interval acts jn de 1e en 2e finale denk ik dat het beste wat je krijgt in de finale Loreen is
Zit er iemand in dat besloten juice groepje van Yvonne? Die heeft alsāt goed is ook meer info geplaatst. Hoewel ik niet denk dat zij meer weet dan wij al weten
Beter wordt het wel zo even duidelijk hoor. Ik wilde borrelplank boodschappen op de markt gaan doen, maar als Joost niet mee doet ga ik niet meer kijken.
Maar dan kun je alsnog snacks halen!
Alleen maar speculatie die weet niks meer!