Echt jammer en onterecht van IJsland
Haha ja same. Zit sowieso weer met een medley van alle liedjes in mn hoofd maar van 90% heb ik geen idee bij welk land het hoort haha
Ik vond het weer enig. Tot zaterdag!
Pfff nee. En hoe die chick erbij lag tijdens de uitslag was gewoon pijnlijk om te zien. Gewoon opgegeven dus dan byeee bitch👋
Ik ga nu alvast maar mn finalecommentaar typen want tegen de tijd dat ik het mag plaatsen is de finale al aan de gang
Haha nee flauw, snap de regel wel hoor want anders ligt het hele forum eruit
haha sorry maar dat waren gewoon zenuwen/vermoeidheid lijkt mij? niet iedereen hoeft hysterisch met vingers gekruist en hoofd op de knieën te zitten, beetje vreemde reactie dit
Ik moet zaterdagavond werken overweeg nog om elke keer als ik word gebeld op te nemen met ‘je weet dat ik doordat jij nu belt het songfestival niet kan kijken? Nee, ok, dat het even duidelijk is, vertel’
maar weet nog niet helemaal of dat gewaardeerd gaat worden
Ik kan zaterdag helaas ook niet kijken maar ik zal 3 minuten stilte houden
Neem op met ‘can I have your votes please?’
Hi this is Acquiesce from the Netherlands speaking!
Misschien doe ik wel mn douze points shirt aan
Omg ik heb het nog een keer geluisterd maar die ‘kinderen, kut kinderen’ van Georgië is gewoon zo duidelijk te horen
Haha en dan ook van die awkward stiltes laten vallen en daarna veel te enthousiast terugpraten
Whaha ja of ik doe steeds alsof de verbinding niet goed werkt
Haha ok, beetje vreemde reactie van jou. Heb je dat stukje wel gezien? Ze ging steeds verder met haar hoofd weg op de leuning
Met je hoofd op de bank liggen een dutje doen, is echt wel het hele andere uiterste dan hysterisch met je vlaggetje zwaaien😬 Bovendien stond ze daarvoor nog dom de handstand te doen op de tafel.
Het was geen vermoeidheid (al had dat gekund na die aanstellerige ninja kicks enzo), ze was gewoon zuur dat ze niet doorging naar de finale.
heb je ooit ruzie gehad met haar of wat
Pffff ik liet dit vanmorgen aan mijn vriend horen maar hij blijft stug volhouden dat hij dit niet hoort, en dat ik delusional ben, want het klinkt totaal niet hetzelfde. Sorry hoor maar je hoort dit toch gewoon?! Omg zo irritant Ik kan daar echt niet tegen als hij niet mee gaat in mijn waanideeën haha
Ik heb gisteravond nog geluisterd en hoor het echt heel duidelijk
Wanneer in het nummer?
Ik hoor het niet