Ik wil dit nu zo graag luisteren, maar zit bij de pedicure zonder oortjes.
Ik denk/hoop Frankrijk!
Ik hoor in dat liedje van Sisters Crown op het einde van het refrein ook steeds ācorona voor jouā #illuminati
Haha ja ik ook, dat zing ik ook altijd als ik dat nummer in mn hoofd heb
Ik denk dat het gewoon Zweden zal worden, maar Israƫl maakt ook nog kans. Frankrijk gaat denk ik floppen (t.o.v. de odds). Ik dacht lange tijd ook dat Fr veel kans maakte op de winst maar ik vond haar rehearsals tegenvallen. Niet goed genoeg gezongen en te kitsch. Maar je weet nooit.
Finland gaat het waarschijnlijk net niet halen of hij komt zelfs nog wat lager net zoals de āalternatieveā televoting favorieten OekraĆÆne in 2021 en ServiĆ« in 2022.
(Dit is mijn voorspelling en niet hoe ik het zou willen zien)
Is Zweden zo favoriet dan? Ik vond daar echt niet veel aan. Ik heb geen idee wie er wel gaat winnen, maar ik denk iig niet Zweden (want saaiig) en ook niet Finland (want te gimmicky). Zou Albaniƫ wel tof vinden, maar denk niet dat dat erin zit.
@Neon Israel echt ja? Dat vond ik echt afschuwelijk. En ik hoop (heel naĆÆef waarschijnlijk) toch dat iig de mensen thuis slimmer zijn dan te stemmen op een land dat apartheid in stand houdt en genocide wil plegenā¦
Mocht er nog iemand denken wtf waar zingt KroatiĆ« over? Nou hier staat het best goed omschreven: KroatiĆ« op het Eurovisie Songfestival 2023 | Let 3 - Mama Å Ä | Eurostory
Verder hebben ze buiten hun optreden wel wat meer verwijzingen richting Poetin gedaan. Man die met raketten op podium komt had eigenlijk ook iets op zijn voorhoofd staan maar tijdens de live uitzendingen niet meer (ik gok dat ze daar een tik voor op hun vingers hebben gekregen).
Ik verwacht dat Kroatiƫ veel punten nog gaat krijgen van het publiek zodra mensen allemaal begrijpen waar Let 3 het over heeft. Maar geen plek 1 of 2. Eindstrijd gaat sowieso tussen Zweden en Finland zijn, kan haast niet anders. Ik heb nog steeds wel hoop dat Finland van het publiek meer gaat krijgen dan Zweden alleen met de jurypunten zal het wel andersom zijn.
Ik ben niet bang voor Italiƫ eigenlijk. Plek 1 en 2 is al bekend alleen we weten nog niet of Zweden gaat winnen of Finland. De rest zingt zaterdag weer voor spek en bonen mee.
Mijn ochtend; vlaggen maken.
Ik hoop Finland winnen en Belgiƫ top 10
Zweden is precies een rare soundtrack voor Dune ofzo
De muziek van de Finse inzending is niet mijn smaak, maar ze hebben echt mijn gunfactor door hun orginaliteit, performance en enthousiasme.
Loreens liedje is iets meer mijn smaak. Maar ik vind het niet origineel, het instrumentale tussenstuk doet me denk aan Madonna - Frozen en associeer het nummer met die viezige lange bruine nagels, bah. En mensen die een tweede keer meedoen hebben toch minder mijn sympathie ofzo.
Even mijn vriend overhalen morgen om op Finland te stemmen.
Zou er niet op rekenen
Hahaha, jawel hoor, maar voor mijn gevoel zijn de gimmicky acts al een tijdje niet meer de winnaars. Maar misschien dat het dan juist dit jaar weer eens wel gebeurt, wie weet.
Nou, IsraĆ«l heeft nog niet zo lang geleden gewonnen met Netta, en mensen zijn nog steeds waanzinnig enthousiast als Netta ergens optreedt. De mensen thuis geven denk ik weinig om de wandaden van IsraĆ«l Rusland pleegt genocide as we speak en toen ze vorig jaar geband werden van het festival en OekraĆÆne won kwam daar superveel haat op. Het zou me niks verbazen als mensen en juryās dus alsnog voor Noa zullen vallen. Mede door extra stemmen vanuit de diaspora kan ze hoog komen, maar ik hoop op een flop.
Ik hoop dat Finland wint maar ik denk dat het Zweden wordt. Ik vind KƤƤrijƤ ook veel meer likeable dan Loreen.
Ja, ik denk inderdaad dat Finland het dit jaar niet redt grotendeels vanwege de gimmick! Maar vanwege een andere reden dan jij
De winnaars van vorig jaar hadden ook een rapliedje en ārareā kostuums. Het lijkt me sterk dat twee jaar op rij iets met die elementen gaat winnen
ik vind Finland ook helemaal niet gimmicky?
Luxemburg doet vanaf volgend jaar weer mee!
Ik heb Finland gister 10x achter elkaar gedraaid op de fiets
Fiets er echt hard mee