Update Liverpool:
Het is echt bovenverwachting fantastisch! De sfeer in de stad is zo geweldig, iedereen is zo aardig en je maakt de hele dag door praatjes met iedereen over muziek (ik ben van mezelf niet bijzonder sociaal, doe dat normaal niet ) We lopen zelf met een Australische, Zweedse en Finse vlag
Halve finale in de kroeg gekeken, was echt een feestje. De stad is heel mooi aangekleed, er is heel veel te doen, veel kleine optredens etc. We zijn nu in de Arena voor de generale, ben echt zo benieuwd! We staan vooraan, hier een fotootje van het podium (als het lukt te plaatsen)
Veel plezier allemaal met kijken vanavond!
Oh wat een toffe ervaring is dit! En jullie staan zelfs vooraan
Heel veel plezier!
Tof zeg, klinkt echt geweldig!
Aah wat een leuke update! Klinkt echt fantastisch. Geniet ervan!
Ah wat ontzettend leuk! Veel plezier!!
wie gaat als laatste eindigen?
- UK
- Polen
- Duitsland
- Albanië
- Portugal
- Servië
- Anders
0 stemmers
Mag hopen dat het niet Portugal wordt! Het kan je smaak niet zijn (het is de mijne ook niet), maar het is professioneel en zeer goed gezongen.
ik denk UK maar ik vind dat het Polen moet worden
wow te gek!! waar gaan jullie vnvnd kijken? veel plezier daar!
nee die gaat veel jurypunten krijgen denk ik
weet ik eigenlijk wel zeker
Ik heb gewoon geen idee meer wat voor nummer Litouwen heeft haha ik ga het opzoeken. Is bij mij echt weinig blijven hangen van de semi’s
Edit: ooh ja, ik vind alleen de refreinen leuk met dat koortje of gewoon überhaupt alleen het koor haha vind haar gejengel niet zo leuk.
heb vanavond een eurovisiefeestje en we hebben allemaal een land gekozen waar we de snacks en/of de drankjes voor regelen. ik heb oostenrijk gekozen, en van die mini brezels met en zonder chocola, pombär chips en een typisch oostenrijks drankje. weet dat een vriendin een land heeft met veel roze, dus ik dacht finland? maar geen idee wat ze dan mee gaat nemen. en een vriend doet spanje en regelt cava en tapas. heb er helemaal zin in!
drop koffie en wodka
doe mij dan alleen de wodka maar
Ah dit is zo leuk! Ik moet echt eurovisievrienden gaan zoeken of mn huidige vrienden beter africhten
Ahhh wat klinkt dit tof!!
Omg dit is zo’n leuk idee, ik ga dit onthouden voor volgend jaar
Ja ik vind 21:00 beginnen ook echt heel laat, ben nu al moe😒 maar ben ook ziek dus dat helpt niet
Te duur eten ingeslagen voor vanavond en Mahmood - Soldi weer op repeat
Ik lees net dat iedereen ter wereld mag stemmen en dat de stemmen afkomstig van landen die niet meedoen aan eurovision worden gebundeld als stem van ‘de rest van de wereld’ en ook 58 punten mag uitdelen. Vind dit echt een stomme nieuwe toevoeging haha ben echt conservatief wat eurovision betreft geloof ik. Wil niet dat de VS ofzo zich in ons feestje gaat mengen.
Ook ‘rest van wereld’ stemt bij finale Songfestival • Zweden bij wedkantoren favoriet - Ook 'rest van wereld' stemt bij finale Songfestival • Zweden bij wedkantoren favoriet