Echt kut dat Loreen heeft gewonnen maar sorry hoor hoezo heeft Duitsland ongeveer 0 stemmen gekregen
Ja en Spanje maar 5 televote punten???
Komt echt omdat die stemmen naar Finland zijn gegaan denk ik. Meestal is er maar ruimte voor 1 zo een act, en die van Finland was iconischer.
Vind het echt zoo jammer dat ze niet gewonnen hebben. Was ook heel verbaasd dat Moldaviƫ zo weinig punten kreeg.
Ik was op een feestje dus kon niet kijken vanavond maar met dat ik op mn telefoon zag dat Zweden gewonnen had (uiteraard chagrijnig over) draaide de dj echt een hele kutte trance remix van Euphoria
Wat een avond. Echt dik teleurgesteld.
Cha Cha Cha was fantastisch, de echte winnaar. Fantastisch gedaan.
Als Belg super trots op gustaph!!! Perfecte performance.
Geen idee waarom italie zo hoog stond, saai.
Ugh zweden moet echt stoppen met meedoen, gun het hen echt niet.
De hosts waren allemaal top maar Hannah spring er echt uit, fantastisch mens.
Echt hoeeee is Unicorn derde geworden, wat een kutlied
Ben blij dat ik ben gaan slapen, was echt chagrijnig geworden als ik voor haar winst was wakker gebleven.
Had wel elke keer dat ik even wakker werd poe poe poe in mn hoofd.
Spreekt er niet iemand Fins toevallig? Wil zo graag weten wat KƤƤrijƤ in zān laatste story zegt.
Helemaal eens hiermee!
Zweden als winnaar voelt me echt opgedrongen door de juryvotes; want snap dat zij veel punten krijgt, maar sorry hoezo kreeg cha cha cha zo weinig punten? En Israƫl en Italiƫ meer? Dat voelt echt om Zweden de nodige voorsprong te geven die nodig is om het gebrek aan televotes te compenseren.
Doe gewoon geen juryvotes zoals in de halve finale en geef het publiek de winnaars die ze willen!
Volgend jaar 50 jaar geleden dat ABBA heeft gewonnen
Ik kan niet tegen deze onrechtvaardigheid. Hoe kun je nog verliezen als je het 2de hoogste aantal publieksstemmen ooit krijgt?? Fuck Zweden en alle domme vakjuryās (en fuck IsraĆ«l ook).
Zo heeft Nederland trouwens gestemd! Ook van Nederland de hoogste publieksstemmen voor Finland
En Belgiƫ heeft ook 12 publieksstemmen aan Finland gegeven
Alle mensen die op unicorn hadden gestemd hebben gewoon iets gemist in hun jeugd waardoor ze als een blok voor dat gedrocht vielen. En de vakjury kan gewoon niet dansenā¦
Wtf die jurypunten.
Tsjechiƫ gelukkig nog wat in de halve finale gekregen
Waar vind je deze info? Ik wil het ook even lezen
afschaffen die jury gvd
Ja kijk ik vind het stom dat de jury altijd Zweden zoveel punten geeft, maar de televoting (met name in de finale) is vaak ook erg bijzonder.
Alleen zijn dat voor mijn gevoel niet dezelfde mensen