Nu toch echt slapen. In mijn dromen wint Finland
Ahh, ik kijk het stukje van de uitslag terug, Käärijä is volgens mij echt heel teleurgesteld. (Ja, ik ben ook echt teleurgesteld…)
boos als in ‘maar 4e, verdiende top 3
’ of als in ‘wtf hoe is hij zo hoog gekomen??!?!
’
Vond haar “winnaar” optreden echt mega sterk, veel beter dan in de finale zelf.
Italië is niet blijven hangen bij mij. Nu alweer vergeten wat zijn lied was. Volgend jaar mogen ze Mahmood wel weer sturen
maar hadden finland en noorwegen nou meer televotes?
ja i know maar vroeg me noorwegen vooral af
vind het wel heftig namelijk als pas #3 televote alsnog kan winnen
Van de het publiek kreeg Finland 376, Zweden 243, en Noorwegen 216. Lag daar dus voor Zweden en Noorwegen dicht bij elkaar!
Echt kut dat Loreen heeft gewonnen maar sorry hoor hoezo heeft Duitsland ongeveer 0 stemmen gekregen
Ja en Spanje maar 5 televote punten???
Komt echt omdat die stemmen naar Finland zijn gegaan denk ik. Meestal is er maar ruimte voor 1 zo een act, en die van Finland was iconischer.
Vind het echt zoo jammer dat ze niet gewonnen hebben. Was ook heel verbaasd dat Moldavië zo weinig punten kreeg.
Ik was op een feestje dus kon niet kijken vanavond maar met dat ik op mn telefoon zag dat Zweden gewonnen had (uiteraard chagrijnig over) draaide de dj echt een hele kutte trance remix van Euphoria
Wat een avond. Echt dik teleurgesteld.
Cha Cha Cha was fantastisch, de echte winnaar. Fantastisch gedaan.
Als Belg super trots op gustaph!!! Perfecte performance.
Geen idee waarom italie zo hoog stond, saai.
Ugh zweden moet echt stoppen met meedoen, gun het hen echt niet.
De hosts waren allemaal top maar Hannah spring er echt uit, fantastisch mens.
Echt hoeeee is Unicorn derde geworden, wat een kutlied
Ben blij dat ik ben gaan slapen, was echt chagrijnig geworden als ik voor haar winst was wakker gebleven.
Had wel elke keer dat ik even wakker werd poe poe poe in mn hoofd.
Spreekt er niet iemand Fins toevallig? Wil zo graag weten wat Käärijä in z’n laatste story zegt.