Volgens mij maakt het uiteindelijk echt helemaal niet echt uit of je heel zuiver zingt, maar ga je gewoon door op of je liedje en act goed is. Finland zong ook geen sterren van de hemel maar was alsnog fantastisch.
Welke zionist geeft me een duim
SMH schaam je, simpen voor een ethnostaat
Hij houdt van Muse, Kate Bush en Juf Roos
(En is 3)
Kan nog alle kanten op dus
Omg die roundhouse kick van Moldaviƫ en dan dat sprongetje. Phenome-phenome-phenomenal
Goeie smaak
had zo gehoopt dat frankrijk puntjes van zweden weg zou kunnen snoepen in de finale maar klonk niet best
nu is mijn hoop op spanje gevestigd
Weet je zeker dat het door haar act komt? Of omdat ze Israƫlisch is?
Sorry heb je FINLAND gemist
Dat slap gelul nu bij Jinek
Ik vind idd sowieso dat Israƫl geen bestaansrecht heeft
In Eurovisie
Maar vind haar ook echt heel irritant
begrijpend lezen verdomme we hebben een andere solo vrouw nodig die de punten met loreen gaat delen waardoor finland meer kans maakt
Ehmmmm dacht even dat het een parodie video was, maar dit is gewoon de still van de performance op de officiƫle Eurovision pagina? Wtf haha
they knew what they were doing
He be packing
Ik was gisteren toch te moe om een stukje te kijken, maar ben wel blij dat chacha-guy zoveel response van het publiek kreeg.
Vanmiddag mijn koffer inpakken met hysterische outfits en morgenochtend heel vroeg eindelijk naar Liverpooooooool, zoveel zin in!
Ohh jaloers, naar welke show ga je?
De juryshow van de finale, en de finale kijken in Eurovillage, en verder zoveel mogelijk mee pakken van alle leuke dingen die er worden georganiseerd!
Klinkt zo leuk, veel plezier!