had zo gehoopt dat frankrijk puntjes van zweden weg zou kunnen snoepen in de finale maar klonk niet best
nu is mijn hoop op spanje gevestigd
had zo gehoopt dat frankrijk puntjes van zweden weg zou kunnen snoepen in de finale maar klonk niet best
nu is mijn hoop op spanje gevestigd
Weet je zeker dat het door haar act komt? Of omdat ze Israëlisch is?
Sorry heb je FINLAND gemist
Dat slap gelul nu bij Jinek
Ik vind idd sowieso dat Israël geen bestaansrecht heeft
In Eurovisie
Maar vind haar ook echt heel irritant
begrijpend lezen verdomme we hebben een andere solo vrouw nodig die de punten met loreen gaat delen waardoor finland meer kans maakt
Ehmmmm dacht even dat het een parodie video was, maar dit is gewoon de still van de performance op de officiële Eurovision pagina? Wtf haha
they knew what they were doing
He be packing
Ik was gisteren toch te moe om een stukje te kijken, maar ben wel blij dat chacha-guy zoveel response van het publiek kreeg.
Vanmiddag mijn koffer inpakken met hysterische outfits en morgenochtend heel vroeg eindelijk naar Liverpooooooool, zoveel zin in!
Ohh jaloers, naar welke show ga je?
De juryshow van de finale, en de finale kijken in Eurovillage, en verder zoveel mogelijk mee pakken van alle leuke dingen die er worden georganiseerd!
Klinkt zo leuk, veel plezier!
Go Kroatië!
Mijn god gisteren met dat optreden van Azerbaijan kon ik niet komen op wie ik een van de knullen vind lijken, maar 't is Andrew Garfield.
Toch fijn (voor mezelf lol) dat ik hier nog achter kwam haha.
Ik zag alleen maar:
wow wat leuk, veel plezier!!
Ik heb blijkbaar een keer te lang naar een video over dat Israëlische lied gekeken want tiktok geeft me nu de heeeele tijd video’s met die vrouw en YOU WANNA SEE ME DANCE??? Nee dat wil ik niet
Ik heb inmiddels mijn eurovision faves Playlist weer aan en ga weer helemaal lekker op Circus Mircus