Songfestival #5

Ja ik ben er echt best gepikeerd over. Ik zie op twitter mensen die blij zijn dat ze voor wel 3 of 4 shows tickets hebben kunnen kopen, terwijl er nog honderdduizenden mensen in de rij staan.
Een vriendin staat nu ergens op 25.000, maar ik denk dat we achter het net vissen

Ja exact, dit zouden ze echt voorzien moeten hebben bij de organisatie.
Vriendin staat nu trouwens op 8.000, zo spannend

Edit: Ik heb tickets!!! Helaas niet op de dagen dat mijn vriendinnen hierheen konden komen, heb nu twee tickets voor de dinsdagmiddag. Maar wat een gedoe zeg, dat systeem liep steeds vast en terwijl we eindelijk tickets konden boeken veranderden ze het maximale aantal kaarten van 10 naar 4. Op zich goed maar dat hadden ze vanaf het begin moeten doen natuurlijk 🫤

6 likes

Ja echt ruk dat systeem. We hadden 6 kaarten voor de donderdagavond en toen liep het systeem vast. En daarna was de max opeens 4 en waren alle kaarten weg :slightly_frowning_face:

1 like

Wat goed! En ook nog eens een live show :raised_hands:Kwam je er nu makkelijk doorheen?
Dat kaartje raak je sowieso wel kwijt denk ik, ik zie ze nu al volop verkocht worden op ticketswap

We hebben met 6 man (3 vrienden voor ons, die hebben niks met Eurovision) geprobeerd, maar toen we na 5 uur (!) erdoor heen waren, waren er geen drie plaatsen meer naast elkaar. Hoezo zijn de staanplaatsen ook niet in de verkoop gegaan? :sob: Het komt vast nog wel goed via ticketswap of wat dan ook (hoop ik, we hebben verblijf en vliegtickets :joy::joy::joy:) maar man man man, 5 uur in de queue, we stonden nog voor de klas ook al die tijd, lekkere lesdag ja, zelfs die kinderen in de stress :joy:

4 likes

Oeps, haha

13 likes

Het kan nog erger😂

16 likes

Hahaha echt bizar eigenlijk hoe verslavend dit liedje is. Moest ook echt lachen om ‘Finse pop’ in mijn genres maar niet eens Nederlandse pop :joy:

1 like

:eek:

17 likes

En ook nog steeds niet zat? :joy:

1 like

M’n meest afgespeelde nummer is Burning Daylight dus nu moet het wel dat deze een nacht op repeat heeft gestaan zonder dat ik het door heb gehad ofzo??? Ik snap er niks van :smiling_face_with_tear:

Hele top 5 overigens Songfestival and I love it :partying_face::partying_face:

2 likes

Maandag wordt bekendgemaakt wie de inzending is!

7 likes

De 3 namen die ik op de radio hoorde werd ik nou niet heel enthousiast van :sob:

Welke waren dat?

Numidia, Karsu en * tromgeroffel * Ilse DeLange :roll_eyes:

1 like

Ja idd, alleen geen idee hoe betrouwbaar dat is

1 like

dan word ik echt woest

13 likes

Ik las dat het managment van Ilse zei dat haar naam elk jaar genoemd wordt maar ze ook dit jaar weer met 100% zekerheid kunnen zeggen dat ze het niet is. Ik houd me hier ENORM aan vast.

6 likes

Doe mij dan maar Karsu. Waarom sturen we nooit een band van 4/5 man of zo?

Waarom of eenlingen of duo’s?

2 likes

Oh nee, ik hoop niet Ilse dan. Karsu vind ik wel echt goed! En Numidia ken ik eigenlijk niet echt.

2 likes