Jaaaaaa!
Jaaa!! Als mensen nog samen willen lijkt me dat leuk!
Leuk dat er zoveel forummers gaan! Misschien komen we elkaar allemaal nog wel tegen haha
Jaaaaaaa ga ook maar deze oma heeft wel heerlijk zitplaatsen
Ik sta in golden circle! Wie roept er even heel hard veenmol
Ruth Jacot die âhallo ahoyâ riep, haha.
Was weer een leuke avond!
Echt een hele leuke avond!! Ik heb echt heel erg genoten van Verka hahaha en KÀÀrijÀ natuurlijk
Dancing russia goodbye
Of Johnny Logan die het âZiggy Domem noemde aahahahha Was mân eerste keer maar vond het echt zoooooo leuk! Enorm genoten.
Omg ik was echt even helemaal starstruck toen ik verka zag Het was echt geweldig! Ga sowieso nog een keer denk ik. Ik was samen met @Bunnyslippers gegaan en toen kwamen we op het eind ook nog @Sjern tegen!
Echt superleuk. Vond het wel lullig dat Cornald Maas zei nadat Serhat was geweest:â Ohhh en nu iemand die wel kan zingenâ. Ik vond het rot voor die man eigenlijk. Als ik Serhat zou zijn zou ik gelijk niet meer zo snel terug willen komen. Ik denk dat hij zichzelf ook niet de illusie maakt dat hij Gods geschenk qua zang is op deze aardbol, dus denk ook niet dat dat nodig was. Alsnog is Serhat ook gewoon een Eurovision legend en mag naar mijn mening zichzelf naast grootheden als de Epic yoik man van KEIINO, Slavko, dubstep Dracula van RoemeniĂ« etc. rekenen Haha
Ja, ik vond het ook heel gezellig! Goede sfeer ook. Cornald Maas hoort duidelijk meer achter de schermen achter de microfoon. Volgens mij luisterde niemand echt naar hem want tijdens zân relaas steeg het rumoer de hele tijd haha. Edsilia vond ik het heel goed doen.
Laf it wel dat mijn fitbit dacht dat ik buiten aan het fietsen was op het tijdstip dat Verka en KÀÀrijÀ aan het optreden waren hahaha. Heb voor het laatst gefietst in 2006 maar goed. Denk ik ook mijn favoriete deel, toen iedereen los was en lekker energiek.
Zei ie dat over Serhat?? Dat heb ik helemaal gemist, lullig inderdaad zegâŠ
Vond het ook echt heel leuk!
Serhat wat een MAN
You look sad and lonelyâŠâŠ. Is something wrong tonight
Hoop dat ie weer een keer mee gaat doen
Die man is Eurovision Royalty
Jaaaa ik vond het ook super leuk om jullie te zien!!
En ik vond het ook echt heel leuk! En ik vind cornald maas dus wel heel leuk, ook omdat zijn stem echt bij het songfestival hoort hahaha
Helemaal gemist dat hij dat zei over Serhat! Vind hem sowieso stom, hij heeft duidelijk geen idee hoe populair Serhat is. Ik vond zijn optreden in ieder geval weer helemaal geweldig
Edsilia vind ik toch zo leuk, ben echt blij dat zij ook Eurovisie zelf heeft gepresenteerd.
Succes!
Ik oooook!
Ik ook, wil graag naar de family show op zaterdag, hoop heel erg dat het lukt Succes allemaal!
Ja ik probeer het ook met een paar vriendinnen maar wij staan ook allemaal echt ergens achteraan in de rij. De vriendin die het hoogst staat heeft zelfs nog 90.000 mensen voor zich, dus ik heb er een hard hoofd in