Hahaha bless
Ik vind dit briljant 🫶
hahaha NIET! dit had ik niet verwacht, maar ik gun het hem enorm!
Jaaa ik ben helemaal blij ook, zo leuk
Jaaaaaaaa ik ben zo hyped
Ik denk dat dit een soort Cha Cha inzending gaat worden. Love it😍
Speciaal dit topic opgezocht, ik vind dit echt fantastisch! Ben benieuwd naar het nummer!
Ik ook! Had het niet verwacht aangezien het een redelijke boomercommissie is. En ik hoorde vorige week dat het tussen 3 vrouwen zou gaan en dat ze live voor de commissie moesten zingen. Joost is natuurlijk niet de allerbeste zanger, maar hij is wel iemand die een goede act neer kan zetten en het hele publiek meekrijgt.
Meestal maken ze bij Boulevard het nummer bekend toch? Ik zit er al helemaal klaar voor haha, ben zo benieuwd
@Soy.peor ja zo mooi, echt janken als ik t hoor
Ja deze is echt heel goed.
Volgens mij wil liever niet meer zo genoemd worden, hij wil ook zeker geen YouTuber meer worden genoemd. Dit heeft het al jaren achter zich gelaten.
Käärijä zit ook op de Joost hypetrein.
Ik zie zelf de gelijkenis niet zo (ja naast dat het geen ballad is en “vreemd” is) maar als het dan toch zo moet zijn: dan hoop ik dat we een tattoo look-a-like dit jaar van de troon stoten
Nou het is gewoon onderdeel van zijn carriere en waar veel mensen hem van kennen dus hij moet niet pretentieus gaan lopen zeuren.
Ik vind het een flutinzending trouwens. Zo overhyped.
Zuurstok
Nou nou Dacht dat ik een zure was hierover
Ben wel beetje bijgetrokken sinds vanochtend, vind ‘m zo cute enthousiast en gemotiveerd overkomen.
Ja, en laten we iig het liedje even afwachten. Ben wel blij dat we niet voor een ballad gaan.
Joost doet echt al jaren niks meer op YouTube behalve zijn muziek uploaden. Ik ken hem verder niet eens als EenhoornJoost, ja van naam maar verder.
Leuk dat we een keer een artiest sturen waar Nederland (en vergeet onze Duitse buren niet enz) wel al maanden van te voren al hyped over is. Oke niet iedereen maar veel mensen lijken het best wel leuk te vinden. Ook buiten Nederland vinden mensen het leuk dat hij gaat, zag net iemand in Ierland nog het zeggen.