Songfestival #5

Een collega zette keihard een random nummer van Joost op en had zoietd van eh… en toen liet ik ze florida 2009 horen en nu zijn ze ook fan hahah

7 likes

hahaha beter dan Ome Robert over de afdeling
(Niet dat dat hier het geval was maar ik heb die wel al de hele dag in m’n hoofd)

4 likes

Hahaha ome robert is echt mn fave. Net zoals jackass

6 likes

Ly bijna niemand kent jackass

1 like

Hij is ook bij slimste mens belgie geweest. En daar riep hij ook een paar x van ik ga naar esf!

6 likes

Ik weet nog niet of ik er blij mee ben. Er is ook een kans dat het debiele teringherrie is :joy:

2 likes

Liever debiele teringherrie dan weer een gevoelige ballade

20 likes

Prima maar als dat blijft hangen bij de mensen buiten Nederland (die moeten stemmen) dan is het goed toch want je kunt en matig zingen en ook nog een matige act hebben maar dan is iedereen je gewoon vergeten nadat je weer drinken ofzo hebt gepakt.

Ik betwijfel hoeveel mensen het liedje van Nederland nog vorig jaar wisten toen we twee liedjes verder waren. :rofl: Kaarija is zeker ook niet de beste zanger van Finland en toch kon het niemand iets schelen.

3 likes

Flop!

1 like

Nou dan sturen we Davina Michelle :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Oh van die specifieke comment krijg ik ook echt elke keer spontaan de schijt.

6 likes

Vorig jaar was pas debiele teringherrie.

5 likes

Ik word diep ongelukkig van die schreeuwende kraai.

6 likes

nummer is geschreven door joost en donnie hahahaha

14 likes

Haar moet je ook alleen sturen als het financieel geen verstandig plan is om ESF te hosten. :wink:

3 likes

Ik vind het geloof ik vooral apart dat iedereen zo lyrisch doet terwijl het nummer nog niet bekend is, haha

1 like

Ik vind het vooral heel grappig dat iedereen die debiele show met al die vriendjes politiek zo serieus neemt dat ze elke x boos worden om wie er gaat haha.
Ik vind het vooral heel leuk dat Joost dit al vet lang wilt en roept en dat het hem gelukt is. Dat gun ik die knul. Al komt die met een poep lied aan al die muziek is bagger.

Zolang ik maar niet weer maanden hoeeeehoeeee aaaahaaaa hoef tr horen op de radio haha.

9 likes

Dit is de enige valide oe haaaaa: https://youtu.be/BddgVkX_e70?t=143

2 likes

Ik ben heel benieuwd! Vind het super leuk dat NL eens voor wat anders heeft gekozen dan een “serieuze” inzending. En aangezien hij uit meer dan 600 inschrijvingen is gekozen, waarvan ook echt wel een aantal gevestigde namen/grote artiesten, verwacht ik heel veel van het nummer!

7 likes

ja maar dat was vorig jaar ook zo :sob: (verder veel hoop in hoor!!)

1 like