Er zit ook gradatie in bedreiging. Als een bedreiging ook is iemands fotocamera uit de tengels te willen slaan
Ok maar dan is het uit protest tegen de hele situatie en niet tegen Joost? Dat zou ik dan idd wel beter begrijpen. Ik interpreteerde het als een direct protest op het incident met Joost.
Via? Insta?
De grap is, als acts inderdaad besluiten niet op te treden door het zielige gedrag van de delegatie uit IsraĂ«l, dan gooit Israel het sowieso op âZe zijn anti-semitisch, zie je wel wij zijn zieligâ. Ik hoop wel dat er politieke statements worden gemaakt, ook spontane tijdens de optredens die wel doorgaan.
Volgens mij is dat ook waarom het zo lang duurt. Hem niet diskwalificeren, en de kans dat hij hoog eindigt (want de organisatie weet dondersgoed hoe alles er voor staat, hebben de televoting van 2 halve finales natuurlijk) is een risico op het moment dat hij over een paar weken wel wordt vervolgd.
Maar als je hem nu wel diskwalificeert dan breekt sowieso de hel los, plus als dan over een paar weken blijkt dat hij toch niet vervolgd gaat worden, dan kan er AvroTros ook nog wel eens gaan steigeren (hypothetisch dan want ik denk niet dat zij daar de ballen voor hebben)
Maar het is sowieso een keuze met veel impact
RTL boulevard komt ook met een speciale uitzending om 4 uur mag hopen dat we tegen die tijd allang meer weten
Hoe kan nog niks gelekt zijn?!
voor wat luchtig vermaak raad ik de vertaling van de estse songtekst aan
Ja staan in het vorige topic als je even zoekt
Hier nog een loeder moeke bij het zwembad. Iedereen heeft het er hier wel over.
Geen mol bij avrotros
Aran zegt dat AvroTros snel met een statement komt. Dat klinkt niet goedâŠ
https://twitter.com/AranBade/status/1789235254978367956
Ze zeggen al de hele tijd dat er snel iets komt toch
Nee joh, dat klinkt alleen alsof ze elk moment met een statement komen
Sowieso is het statement straks âhet onderzoek loopt nog, we zijn nog steeds in gesprek en we kunnen er niks over kwijtâ.
Tenzij Joost door deze situatie zelf de stekker eruit wil trekkenâŠ
Dat persmoment is er ook nog niet geweest
Overal dat âelk momentâ pff
Ik heb echt zoveel vragen
Of avrotros