Songfestival #6

Dit hoop ik echt, lekker allemaal ermee kappen

13 likes

Zou kunnen verklaren waarom het allemaal zo tering lang duurt. Dan hebben ze wel echt een probleem

5 likes

Please ja!

4 likes

Valt die hele kutshow in duigen oooohhh wat een stress zullen ze hebben

6 likes

Wel zielig voor de mensen met tickets dan :sweat_smile:

1 like

ohhh zo benieuwd om wie dat zou gaan dan

2 likes

Ik vind dit eigenlijk ook wel heftig, of ben ik de enige? Als dit echt een losstaand incident is en hij heeft zich gewoon misdragen is het ook wel een middelvinger naar degene die de klacht heeft ingediend. Ervan uitgaande dat die delegaties dezelfde informatie hebben als wij.

2 likes

Omg, nog steeds geen nieuws in deze special? Are you kidding me. Ik had iets nuttigs kunnen doen :joy:.

4 likes

elk moment!!!

1 like

Elk moment duidelijkheid :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

4 likes

Nou dat extra NOS journaal zegt ook niks nieuws

Misschien alleen voor de mensen die wel een leven hebben en dit niet iedere minuut volgen of er al nieuws is

11 likes

Ik zou het hypocriet vinden. Israel gedraagt zich ook alles behalve netjes. En een bedreiging is zeker niet chic maar we weten verder ook niks.

Heb je Bambi gezien? En Angelina van Italiƫ? Allebei diep overstuur, er is achter de schermen meer gaande dan alleen Joost vS. Medewerker

Edit: ik ga er niet vanuit dat andere landen gaan weigeren. Dan heb je echt heel veel landen nodig wil je doeltreffend zijn.

11 likes

Ja, maar dat is ook het lastige. Als er een klacht is ingediend en de politie is er mee bezig dan is het ergens ook raar om hem nu te diskwalificeren, want het kan ook achteraf blijken dat er niks was en dan heb je hem voor niks gestraft voordat er iets bewezen is?

6 likes

Dat is waar, maar als het niet duidelijk is, dan is het onschuldig totdat is bewezen dat je schuldig bent. En door hem niet te laten meedoen, is hij schuldig verklaard door de EBU. Heb dan de ballen hem te diskwalificeren. En laat het niet zo hangen. Ik denk dat daar het protest eerder over gaat.

1 like

Loedermoeder

3 likes

Nou ja de kids willen ook nieuwe over Joost weten :crazy_face:

1 like

Ik moet aubergine snijden voor op de bbq, zit op de wc alles bij te lezen. Aubergine onaangeroerd op het eiland.

11 likes

Niemand zegt dat die landen dit doen uit solidariteit met Joost. Er is daar meer aan de hand :joy:

4 likes

en door met de oorlogmisdaden van dat land

2 likes