Ik zie het niet.
Ik zing soms ineens: je t’aaaaaaaaaaime sais pas pourquoi. ![]()
Ik zie het niet.
Ik zing soms ineens: je t’aaaaaaaaaaime sais pas pourquoi. ![]()
Vond dit wel een interessant stuk met een hypothese over de motieven van de EBU: Deze tactiek gebruikte de EBU om Joost Klein te elimineren - Joop - BNNVARA
Heel interessant! Thanks voor het delen, kende dit hele mechanisme niet
Er is wel heel veel blind vertrouwen in het feit dat er echt niks gebeurd is, terwijl de Zweedse politie toch een hele andere mening heeft.
Nou ja, niks gebeurd, dat zegt volgens mij niemand. Het gaat imo meer om de vraag of het incident in verhouding staat tot diskwalificatie en of er niet ontzettend met twee maten wordt gemeten door EBU.
Hahaha ik sta de hele tijd nog:‘WE WILL RAVE’
te zingen
Staat niet achter een paywall deze keer.
De advocaat zegt dat de cameravrouw daar tegen de afspraak in stond, dat Joost haar gevraagd heeft om weg te gaan maar dat ze dat niet deed en dat hij toen de camera heeft weggeduwd. En dat ze gaan eisen dat er ook een aantal Nederlanders gehoord gaan worden tijdens de rechtszaak.
@Zora Met twee maten meten kan, al is dat ook lastig inschatten want wat er precies gebeurt is weten we niet. Of het in verhouding is, kan daarom ook niemand zeggen. Ik vind het opvallend dat niemand aan de lezing van AVROTROS lijkt te twijfelen, terwijl de publieke omroep de laatste jaren toch ook duidelijk heeft laten zien dat ze niet zo goed zijn in het inschatten van wat wel en niet een veilige werkomgeving is.
Dit zijn precies mijn gedachten, en dat is niet omdat ik al weken negatief post over Joost ![]()
Zelfs ik had liever Joost in de finale gezien en Eden Golan gediskwalificeerd en terug naar Israël. Maar ik denk wel dat niet alleen de EBU met twee maten meet. De Nederlanders en de AVROTROS zouden vast heel anders reageren als het hier om een random boomer uit Oost-Europa zou gaan.
Mijn vriend fietste door de stad vanmiddag en was gewoon lekker aan het zingen, in dit geval de inzending van Frankrijk (ik ben die jongen aan het hersenspoelen met mijn Eurovision playlist). Precies op dat moment kwam er een vrouw de winkel uit lopen terwijl hij heel hard “MON AMOUR!!!” zong, hij vond het heel raar dat ze hem zo verschrikt aankeek
🫠
Dit was toch wel de grootste schok van het hele festival. Dat hij nergens is opgedoken.
Ben er nog van aan het bijkomen
Ja maar echt!!! Want 2016 was gewoon het beste met hem en Petra als host dus vond het echt bizar dat hij niet eens een cameo of iets heeft gemaakt!
Ik ben nog steeds aan het huilen hierom.
En of hij er was🤩 echt een heel vette show.
Misschien meer voor impopulaire mening topic maar ik vind het nummer van Duitsland echt een blijvertje
Edit: sorry was losse opmerking geen reactie op
Hoeveel nummers heeft hij gedaan/hoe lang stond hij op het podium?
Poeh behoorlijk veel. 3 remixen van Europapa maar 0 keer het volledige nummer. Daarnaast 3 nieuwe nummers gehoord die ook nog niet zijn uitgebracht en verder vooral z’n bekendste hits en remixen daarvan. Hij sloot af met een remix van ABBA - The Winner Takes It All, heel toepasselijk ![]()
Show duurde een uurtje! Vloog voorbij. Het uur heeft hij ook echt wel volgemaakt want hij was er stipt om 20:45 en om 21:45 precies ging die weer.