Oké kunnen jullie gewoon in privé geilen ipv ons tegen onze wil mee te nemen op deze reis?
Ik ben speciaal naar zijn insta gegaan en heb zijn foto’s bekeken om te kijken of ik iets had gemist ofzo maar nee…
Tsjechische Songfestival-zangeres Aiko heeft relatie met drumster van San Marino https://www.nu.nl/achterklap/6313172/tsjechische-songfestival-zangeres-aiko-heeft-relatie-met-drumster-van-san-marino.html
CUTE
Maarja zelfde met arjen lubach ![]()
maar dat is altijd al een kul argument geweest toch? heb het idee dat ze dit argument maar gewoon verzonnen hebben om iets van een reden te hebben. kan me niet voorstellen dat ze na dit nieuws opeens gaan denken “oh nee toch niet oké wat Israël doet hoor, we gaan stappen zetten”
Echt gênant dat ze een Azerbeidzjan deden maar dan niet eens konden winnen zoals Azerbeidzjan dat wel kon met een even slechte ballad.
Oostenrijk lekker aan het hakken op Europapa ![]()
I wasn't prepared for this 😭 pic.twitter.com/dccK6QlquV
— Gabriel 🇦🇹 (@vodimtenigranku) May 16, 2024
NMSMZHONUMBT (niet mijn smaak maar zal hem ook niet uit mijn bed trappen)
Joost is echt zo’n type jongen waar je waarschijnlijk een heel gezellige avond mee zal hebben maar waarbij je de volgende ochtend ook heel snel weer weg wil.
dit is cryptisch
wat bedoel je
Nou ik denk in lijn van de berichten hierboven van mensen die hardop fantaseren over seks met joost
Omg kan iedereen stoppen met hypothetische Joost in bed scenario’s.
Ik heb eergisteren zelfs gedroomd dat ik een relatie had met Joost
En hij had 5 miljoen. Veel meer van de droom weet ik niet hahah
Ik vind Joost een interessant persoon maar ik krijg het er verder niet warm van haha
Luister nu wel de hele dag door Nemo, eerste keer vond ik het nummer mwah maar nu vind ik het best leuk! Dus een terechte winnaar!
als je echt zin hebt een bizarre rabbit hole moet je even op tiktok alexander rybak stalker oid zoeken
TikTok - Make Your Day ff een intro
JA dit kwam ook op mijn fyp voorbij wtf
Ik ben zo single momenteel dat ik zelfs stuntje m’n bed niet zou uit trappen denk ik ![]()
Hoewel ik hem wel een keer in het echt gezien heb en het is echt de meest wazige en ongemakkelijke persoon ooit.
Jongens het songfestival is er pas weer over 360 dagen.
Ga lekker naar buiten en neuk.
Hahaha een collega van me was vandaag songfestival muziek aan het luisteren tijdens het werk en een andere collega reageerde ook met “stop living in the past” ![]()