Songfestival #6

De regie hebben over je eigen stuk hebben en er iets over zeggen vind ik niet problematisch. Maar goed, we waren er niet bij. Vind het van Veras meer een mes in de rug steken als vriend! Maar lees hieronder dat hij in een podcast dus wel positief was gelukkig

2 likes

Schreeuwen tegen een assistent is gewoon problematisch man ik snap echt niet wat voor aureool Joost Klein hier heeft want dat is toch niet normaal?

47 likes

Maar echt! Ik heb echt het idee dat ook al zou er nu beeldmateriaal vrijkomen waarin te zien is dat Joost fysiek wordt tegen die cameravrouw dat hier alsnog wordt beargumenteerd waarom dat geen probleem is (want het is Joost :innocent:) Echt bizar.

9 likes

Ik ben best Joost fan maar hij wordt inderdaad ineens verafgood. Ik cringe ook ZO van de Joost subreddit de laatste tijd.

5 likes

Jaaa ik word daar ook helemaal onpasselijk van! Echt heel ongemakkelijk

5 likes

Cute, deze video hahaha van Dons die z’n lookalikes beoordeelt Dons on Instagram: "I’m waiting for more suggestions😇😀"

Ik was vrijdag bij Konstrakta en het was geweldig :star_struck:

Ze arriveerde via een zilveren buisglijbaan die vanuit het dak van het museum kwam, met een tros bananen in haar handen. Dat zette de toon :joy: Het concert zelf was zoals verwacht echt heel erg goed. En wat is ze charismatisch! Toen ik na afloop op zoek ging naar merch (stickerset met teksten) kreeg ik haar zelf nog heel even te spreken en omhelzen. Ik heb helemaal niet meer aan merch gedacht en ben ook vergeten een foto te maken. Misschien maar beter ook want ik ging full delulu :melting_face: Ik heb haar gevraagd wanneer ze weer naar NL komt en of ze naar het Songfestivalfeest komt. Ze kende het niet en vroeg me de details te sturen naar haar PA. Dat heb ik gedaan, en ik kreeg later ook reactie dat ze er enthousiast over zijn!

Er was trouwens nog een klein eerbetoon voor Baby Lasagna, en een favoriet van haar dit jaar was Griekenland (toevallig ook de mijne haha).

25 likes

Nou wat leuk haha, je enthousiasme is heel leuk om te lezen😊

4 likes

:thinking:

4 likes

Ben een beetje klaar met Joost merk ik

32 likes

Ja same, zou het echt zo saai vinden als ie volgend jaar weer mee zou doen

3 likes

Hij kan ook gewoon Jacq gaan vervangen

3 likes

Ik heb ook geen zin in nog een jaartje de grote Joost-show :see_no_evil:

2 likes

Denk ook niet dat hij het “succes” van dit jaar kan herhalen. Het is wel makkelijk om punten te krijgen, want men vindt het anders zielig als hij niet hoog eindigt.
En de hype is idd wel geweest

4 likes

Ik denk het niet. Daarnaast wel heel voorbarig dit te zeggen als de andere acts nog niet bekend zijn.

2 likes

Ik denk dat het juist net zoals met Dadi Freyr gaat, 1e nummer is iedereen wild van en de tweede poging valt tegen/te hoge verwachtingen.
Plus dat het nog niet eens zeker is dat de Avrotros wel mee wil doen in 2025. Lijkt me dan haast te kortdag dat een andere partij dat op zich gaat nemen (als dat al mag)

8 likes

En er is toch nog geen uitspraak geweest van die zaak in Zweden? Lijkt me handig als die als eerste wordt afgewacht

13 likes

Ik zou het wel een beetje jammer vinden als hij dit nu helemaal gaat uitmelken idd.

3 likes

Hij roept toch ook maar wat, snap niet dat mensen ervanuit gaan dat het klopt

5 likes
  • joost
  • mia en dion

0 stemmers

wie heb je liever volgend jaar

3 likes