Songfestival #6

Nog liever Sieneke met haar draaiorgel

10 likes

Ogene

3 likes

Ik denk dat het grootste deel van de kijkers van andere landen zich niet echt druk heeft gemaakt om Joost Klein en dat ze dit volgend jaar al helemaal naast zich neer hebben gelegd. Ik denk dat we in Nederland overschatten hoe groot dit is geweest, ondanks dat de groep mensen die hier wel mee bezig zich was zo ‘luid’ was.

21 likes

Het begint wel een beetje teurig te worden

14 likes

Pff zoo klaar met die Joost

2 likes

Ja ik begin onderhand ook wel een beetje Joost moe te worden idd

2 likes

Ik vind het humor.

En Joost moe… hij doet wat optredens, maar verder zoekt hij de media niet echt op toch?
Komt dan eerder door de media dan?

Ha, nee, maar hij heeft dat nu 2x gedaan denk ik?
Ik ben ook geen diehard fan hoor, wie weet wel vaker, dan heb ik niks gezegd.

1 like

Volgens mij is dat tot nu toe tijdens elk optreden wel gebeurd. Ik vind het ook irritant worden, op zo’n stukje karton hoef je ook niet te reageren.

Kan Froukje in 2025 (als we mee doen dan he) niet gewoon met een goed liedje inclusief haar kenmerkende beats naar het Songfestival? :smiley:

8 likes

Hij zou toch in juni voor moeten komen?

3 likes

https://www.nu.nl/songfestival/6319063/songfestival-gaat-aanpassingen-doorvoeren-na-evaluatie-afgelopen-editie.html

1 like

Dat zou ik ook graag willen. Maar die zei tijdens De Slimste Mens dat ze dat niet ziet zitten. Mede ook door hoe het achter de schermen ging en hoeveel stress het S10 heeft gebracht. Zij is toen met haar meegegaan naar Turijn. (Hoop dat ik me dit alles nog goed herinner)

5 likes

Maar de media doen er toch verslag van? Als de media het niet opgepakt had dan had ik het niet geweten.

2 likes

Nou het zou zomaar kunnen

2 likes

Naast dat het niet ok is dat Joost schreeuwt naar een assistent tijdens hun werk, is het normaal dat de regisseur van een videoclip niet betaald wordt? :thinking: Hij geeft in die podcast aan er niets voor te hebben gekregen.

Gok dat dat de afspraak was anders had ie wel gezegd dat hij betaald zou krijgen maar dat dat niet is gebeurd.

1 like

Dit voelt als een koortsdroom

5 likes

Love it :heart:

2 likes

Voor de geïnteresseerden: iemand op twitter heeft een timeline gemaakt van alle gebeurtenissen rondom Joost. Ze gaat die telkens updaten.
https://x.com/tottakaibi/status/1815071338316345590

Ik denk zelf dat Avrotros het drama nu trouwens gewoon aan het uitmelken is, en dat er geen twijfel over bestaat dat NL weer meedoet volgend jaar. Waarschijnlijk weer met Joost :joy: Maar we gaan het zien.

5 likes