Songfestival #6

Oh zonde. En stukje trein en ergens bij een station parkeren? Ik heb echt nog vaak last minute parkeren geregeld, maar Ajax moet vanavond ook voetballen thuis, dat helpt niet mee.

5 likes

Ahhh dat verklaart een hoop! :sweat_smile: Vond het al zo vreemd dat er geen plekken meer waren want had niet het gevoel dat het zoooo druk was vorig jaar maar dit verklaart een hoop haha. Misschien dat ik daar nog even naar kan kijken maar ja anders is het maar gewoon pech hebben haha

3 likes

neeeee otzi jij mag dit echt niet missen

4 likes

I know! :pleading_face: Nu ik mentaal eindelijk had besloten toch nog te gaan heb ik dit weer :sob: haha maar ja les voor volgend jaar!

3 likes

Volgens mij kan reserveren niet…

Ik heb zelfs daar geparkeerd toen er een concert was in Afas, ziggo en Ajax in de arena speelde. Maar ik snap ook heel goed als je dat risico niet wil nemen.

1 like

Aanpassing

Ohhh ja ik durf het risico toch niet zo goed aan. Ik ben bang dat ik dan weer net zo’n pechvogel ben dat het vol zit :sweat_smile: en dat ik dan een andere plek moet zoeken en dat ik dan nog maar weinig tijd heb om bij de ziggodome te komen haha. Ik weet ook nog niet wat ik moet dragen en werk is ook kut vandaag. Ach ja laat het maar, het wil gewoon niet vandaag haha :joy: Zat nog te denken om te uberen vanaf een verdere parkeergarage maar vind het gewoon een beetje teveel gedoe worden. Ik blijf wel gewoon op de bank en zet het optreden van Slavko aan ofzo haha. Wel iedereen hartstikke bedankt voor het meedenken! :blush: En vooral ook veel plezier voor iedereen die wel gaat!

:sunglasses: zin in

13 likes

Jaaaaaa! Veel plezier! Ik sta rechts :smile:

2 likes

Jij ook!! Duurt lang voor het begint :joy:

2 likes

Hoe heeft iedereen het gehad?! Vond ‘t begin wel ff taai inkomen hoor ahahaha maar het einde was echt banger na banger na banger :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Same! Na sjonnie plaspauze kwam ik echt goed in de partystemming!

1 like

Ik vond het jammer dat Loreen in het midden 3 nummers achter elkaar deed waarvan 2 geen songfestivalnummers. Ik ben al geen Loreenfan, dus ik zakte toen nogal in, terwijl de rest van de show wel een goede opbouw had vond ik.
Wel weer genoten! Vind de mix tussen oude classics en nieuwe bangers ook echt leuk.
Wel stom trouwens dat het te laat begon. Als dat niet zo was, was het afgelopen voordat Ajax klaar was. Kon gelukkig ineens met iemand met de auto mee terug, anders had ik met de metro gemoeten en dat vind ik altijd naar tussen voetbalsupporters.

3 likes

Zooo echt helemaal eens: wat een Loreen overkill :woozy_face::woozy_face::woozy_face: Duurde me echt veel veel en veels te lang (ook geen fan, lol)

Stond in de trein inderdaad ook als sardientjes met een berg Ajacieden maar gelukkig was de sfeer goed ondanks het verlies :grin: Het is echt vervelend dat het zo uitloopt maar snap ook dat ze liever niet willen beginnen wanneer er nog zoveel mensen buiten staan. Zal het probleen dan zitten in de doorstroom naar binnen?

Zag dat 2025 ook alweer is aangekondigd! 20 nov. Ik wacht voorlopig nog ff met tickets: vond het leuk en heb me echt vermaakt maar vond ook wel wat herhaling van vorig jaar (zou de acts van Johnny Logan niet uit elkaar kunnen halen van de twee edities en Kaarija: love it maar ook wel ffies gezien nu) + als Loreen weer komt haak ik sws af denk ik :joy::joy: en wil ook de acts van komend jaar wel even afwachten!

3 likes

Oh ik wist niet dat het kwam omdat nog niet iedereen binnen was, dan begrijp wel dat ze wachtten. Maar alsnog gek, je zou toch verwachten dat ze dit vaker doen en moeten weten hoe ze op tijd iedereen binnen moeten krijgen.

Ja ze hebben wel echt het beste voor laatst bewaard :joy: Vond de andere aan het begin ook maar ik kwam toch vooral voor mensen als Käärijä, Verka en Bambie en die kwamen allemaal op het einde

Ik vond het tweede deel van Loreen ook te lang duren, had gewoon zin in eurovision bangers ipv muziek van haar die ik niet ken.

2 likes

haha ik zie op TikTok allemaal video’s waarin Tobias van HNTM danst op het songfestival feest

goede side hustle

Mijn vriend (geen Songfestivalfan) zat voor werk op hotel in Amsterdam en stuurde me opeens een berichtje “er loopt hier iemand rond in een raar glitterpakje”. Dus ik vroeg om een foto te sturen EN HET WAS VERKA!!

10 likes

Blijkbaar maakt de Avrotros vanmiddag al bekend wie er voor Nederland gaat. Ik ben toch benieuwd of ze voor een ‘bekende’ naam gaan of met iets verrassends komen.

4 likes

om 4 uuuuur