Songfestival #6

Of een duet tussen Gerard Joling en Roxy. Ticket to the tropics feat. Anne-Fleur Vakantie.

10 likes

Kijk eens hier. Måns doet weer een poging!

5 likes

Het zou verboden moeten worden voor oud-winnaars om weer mee te doen.

2 likes

I love it :joy::joy::heart::heart::heart:

3 likes

Pffffffffffffff

3 likes

Het allereerste liedje van 2025 is er ook alweer :joy: mooi op tijd
Maar het klinkt niet als een winnaar, ook niet echt als iets wat de semi doorkomt

4 likes

Ennnn ze doen niet meer mee

3 likes

Wel leuk dat Montenegro weer meedoet, ik hoop dat ze een fatsoenlijke vervanger kunnen vinden. Ik vind het een heel leuk songfestival-land.

3 likes

Hahhaha ik ga stuk, de eerste inzending en nu alweer drama

3 likes

Was het helemaal straal vergeten en nu zit ik te twijfelen om toch nog last minute kaartjes voor het grote songfestivalfeest te kopen, maar durf niemand meer zo last minute lastig te vallen om mee te gaan haha lastig :grimacing: Ook is het zo koud vandaag, dat ik twijfel of ik morgen nog zin heb :joy:

1 like

Doen!! Het is echt leuk

op ticketswap zijn ze nu ook veel goedkoper dan originele prijs

1 like

Jaaaa doen, ik heb er zo’n zin in!!! El Diablo :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

Nooo, ik was helemaal vergeten dat dit was. Heb echt een irritante afspraak best laat in Nieuwegein waardoor het lastig wordt, anders was ik zo mee gegaan.

2 likes

@NInja ja dit viel mij ook Al op! Misschien wacht ik nog iets langer om te kijken of ze nog cheaper worden haha. Vond het vorig jaar ook echt heel leuk, maar het voelt nu wel zo super last minute haha.

@iloveblush omg komt die ook? :scream: De line up is ook echt wel heel leuk dit jaar

@Bunnyslippers Ahhh jammer! Ik dacht er ook echt nu pas aan haha. Heb ook nog geen kaartjes. Ik zat al de moed te verzamelen om je mee te vragen maar dacht kom ik weer, die zal daar zo last minute eeeecht geen zin in hebben :joy: hahaha.

3 likes

Jaaaaa zin in morgen! :heart_eyes:

2 likes

Te lang gewacht. Ik kan nergens meer parkeren :sob: les voor de volgende keer haha

2 likes

Probeer de HvA/ROC garage, die heeft altijd wel plek!

2 likes

Bedankt voor de tip! Kan je hier van tevoren een plekje reserveren of kan je het alleen te plekke proberen? Ik heb net zitten zoeken maar kon niks vinden om online te reserveren en ben een beetje schijterig om het erop te gokken want ik heb meestal niet echt mazzel mer dit soort dingen haha.

1 like

Heb je al via ParkBee gekeken? Zo reserveer ik altijd een parkeerplaats rondom Ziggo/AFAS.

2 likes

Ja! Die liet me helaas alleen parkeergarages op een half uur of meer loopafafstand zien :sweat_smile: En dat ga ik na mijn werk echt niet meer halen. Ben echt super lang aan het googelen geweest en kon niks meer in de buurt vinden dus had het maar opgegeven. Echt jammer, :sob: maar ja eigen schuld haha

2 likes