Songfestival #6

Nederlandse media heeft altijd slechte smaak, dat lied van Albanie is echt geweldig

4 likes

Maar dat was eigenlijk toch ook heel basic. Een blauw pak, een gast in een Pino pak, wat dansers, loved Europapa maar de staging was echt groep 8 eind musical en niet in a good way

9 likes

Je instagramnaam is zichtbaar bij je linkjes :blush:

3 likes

Ik vind Azerbaijan toch eigenlijk ook wel een banger!

2 likes

Maar dat was ook de bedoeling vgm hahahha de groep 8 staging

4 likes

Ik ook! Echt heerlijk hitje

1 like

Weten jullie alle kritiek rond de staging van The Common Linnets nog - en vergeet niet de lichtgevende bal van Duncan. :full_moon_with_face: Kwam uiteindelijk allemaal goed!

10 likes

Ahh ja dit is waar ik op hoopte bij Cyprus. Dat wordt echt top volgens mij.

Ik vraag me wel vaak af hoe ziet het er in het echt op het podium uit? Zoals die act Van Engeland toen in die kleedkamer of die van Griekenland toen met die Nederlandse zangeres, dat zag er op tv videoclip achtig uit maar is het ook leuk om live te zien?

Ja maar mag toch hopen wel op een goede manier. Dit was echt awkward.

Ja ik bedoel denk ik meer basic in de uitvoering dan in het concept :joy:

Ik heb net alles geluisterd en ik vind IJsland echt een banger. 🪩 :man_dancing: :dancer:

2 likes

En OMG ik dacht waarom heeft die DJ van San Marino zo’n bekende kop, maar hij is van Eiffel 65, haha, an icon.

6 likes

Ik ben vrij zeker dat ik dit jaar helemaal skip, ik werd vorig jaar echt al (alcohol doet dit met me als ik passie heb) echt woedend toen ik die kutkop van die Israƫlische vrouw zag, kan het niet nog een jaar aan en dat we dan allemaal doen of het heel normaal is dat zij er bij zijn.

14 likes

Ik zap dan weg.

:troll:

3 likes

Ja maar dan zie je ze toch steeds tussendoor en ik vind dat de EBU ook gewoon moet voelen dat er minder mensen kijken en hopelijk (doen ze niet want ze zitten in Zwitserland en daar is iedereen corrupt) trekken ze dan hun conclusies wat betreft Dat Land.

1 like

Het was een grap ik vind wegzappen echt zinloos haha, sorry. En ja eens, maar ik ben hypocriet en ga gewoon kijken.

2 likes

Ik denk ergens dat het zo ver moet komen dat Israƫl wint, en dat dan pas landen gaan durven zeggen: wij slaan een editie over. Maar dat werkt ook als echt minimaal de helft (en dan vooral de big 5) dat zegt.

3 likes

wie hoop jij dat wint?

• zweden
  • oostenrijk
  • frankrijk
  • nederland
  • finland
  • belgiĆ«
  • tsjechiĆ«
  • estland
  • malta
  • albaniĆ«
  • iets anders:

0 stemmers

Mijn nummer 1 is Oostenrijk maar nummer 2 Litouwen en dat zou ik eigenlijk nog leuker vinden omdat die nog nooit hebben gewonnen! Al denk ik dat de kans dat ze winnen echt 0% is, ben al blij als ze door gaan naar de finalešŸ˜‚

1 like