Songfestival #6

Niks

6 likes

het is ook vet onduidelijk welke landen nog over zijn.

2 likes

WTF Belgiƫ niet eens door???

4 likes

OekraĆÆne?

4 likes

Nou ik vond BE ook wel gewoon ruk hoor, sorry not sorry.

9 likes

Belgie was toch ook gewoon heel vals.

3 likes

Nou kan eindelijk weer posten. En naar bed. Ciao

images (9)

5 likes

Tutta italiaaaaa

4 likes

Haha ahhh Rooie Bassie, sad. :pray: Blij voor Nederland en IJsland! En Ger van de Brug de grootste verrassing (Gabry Ponte :san_marino:).

2 likes

Niet zo gek toch? Het is echt een lieverd maar het was, zelfs voor Eurovisie standaard, extreem slecht gezongen. Echt heel, heel slecht

5 likes

Ik moet nog 3 minuten wachten tot ik kan zeggen dat ik t stom vind dat Belgiƫ niet door is dus in de tussentijd even een van mn favo Belgische act ooit opgezocht

Ook alweer 10 jaar terug :scream:

14 likes

Ja dit is echt een banger, vind ik echt ƩƩn van de beste inzendingen ooit. Fantastisch vond ik dit.

2 likes

Is de andere brother niet meer onder ons?

Ik ga nog een keer Sloveniƫ en Azerbaijan bekijken. Dat waren gewoon de toppertjes van vanavond haha

4 likes

Zo blij dat we dit feest/deze marteling nog 2x mogen meemaken deze week! :smiling_face_with_three_hearts:

@macaron Jaaa ik ook, alles klopte gewoon.

4 likes

Ga mijn moeder maar even vertellen dat Claude door is hahaha

5 likes

Had Klemen het nou ook echt over men in white als in over de dokters? :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Als je nog een party geeft kun je hem wel overal op de kop insteken.

@Acquiesce

Deze luister ik nog wel eens, Belgiƫ support:

8 likes

Hahahaha ja! Ik zat het net nog een keer te bekijken en hij zegt ook een ’ room full of diplomas’ :joy:

Rijmelarij van likmevessie.

1 like

Echt verschrikkelijk gewoon eerlijk waar hahah, maar hier kijk ik echt voor, dus ik ben hem dankbaar :joy:

3 likes