Nu hebben ze tenminste wat te melden
In afwachting van een onderzoek
Terwijl Gaza binnengestormd wordt
Vraag me écht af wat hij dan gedaan heeft⦠wat erg voor hem. Tenzij het gegrond is, dan misschien iets minder erg. Alleen in het licht op alles wat Israël doet is het wel heel vreemd en wordt er dus met twee maten gemeten.
Oh ja excuus
Dit dus. Bij de EBU ben je schuldig totdat je onschuld is bewezen.
Ik kreeg hoop, omdat die vlag ineens weer gezien werd bij de kleedkamer?? Ik kan niet geloven dat het nu echt DQ is
Uit deze reactie van AVROTROS lijkt het toch alsof het toch niet zo ernstig is wat Joost heeft gezegd/gedaan. Anders zouden ze hier niet zo achter staan denk ik.
NEEEEEEEE Wat erg ook dat dit met zijn belofte en droom fuckt naar zijn overleden ouders, zo zielig! (Mits hij niks fucked ups gedaan heeft natuurlijk)
Als het gegrond is, had de Avrotros niet gezegd dat het disproportioneel is (lijkt mij)
Waar is de drake meme als je hem nodig hebt?
Waardeloos dit. Als er een zero tolerance is, hadden ze dit gisteren al kunnen besluiten. Slap gedoe zeg kom gewoon naar buiten met wat er is gebeurd
BBB en PVV kunnen hun geluk niet op vandaag
Los van wat Joost gedaan heeft, is dit statement toch de grap van de eeuw. Israhel mag doen wat t wil, maar we hebben wel een zero tolerance beleid
Het lijkt mij dat Avrotros wel weet wat er is voorgevallen en als zij een statement naar buiten brengen waarin ze Joost Klein eigenlijk verdedigen⦠lijkt de bedreiging wel mee te vallen.
Ik vind het echt sneu voor hem gezien de AVRO het buitenproportioneel vindt, denk ik echt wat het iets minor is.
En als ie echt wat gedaan heeft wat niet kan, prima, gooi hem er dan maar uit. Maar doe dan echt zero tolerance en gooi dat andere tyfusland er dan ook uit. Wat een schijnheilige kutbende daar
Maar geef dan ook op zijn minst meer openheid van zaken. Ik snap dat er een onderzoek liopt, maar dit is echt poep.
Maar ondertussen mag IsraĆ«l wel andere deelnemers in de zeik nemen door stiekem fotoās te maken en ze uit te dagen? Wat een grap!
Bedenk wel, het is je 500.000 euro investering. Dat is wat het de AvroTros kost ongeveer om 1 jaar mee te doen.
Kan iemand gewoon in duidelijke taal vertellen wat er is voorgevallen. Want nu is er ongelofelijk veel ruis.