Songfestival #6

Komt er nou nog wel een persconferentie of blijft het bij dit statement… wat belachelijk zeg

1 like

Echt overdreven dit als avrotros het disproportioneel noemt

4 likes

Ze zouden zichzelf echt in de vingers snijden door hem te verdedigen als het echt iets ergs was.

6 likes

Nah, je gaat echt niet iemand verdedigen die iets slechts heeft gedaan, want dan sta je als omroep voor lul. Kost je abonnees

14 likes

24 likes

Oke ik ben nu toch best boos. Hoop zo dat ze heel veel gaan boehoeen, enorm veel

5 likes

Misschien mogen ze niks zeggen ivm onderzoek van de politie?

2 likes

Mensen zijn de socials van Eurovision aan het reporteren lol

5 likes

Hoop echt dat andere landen nu gaan samenspannen als statement.

6 likes

Ach jokes on them. Inmiddels vliegt het volgers aantal van Joost omhoog.

2 likes

Ik vind het toch ook wel een beetje raar om nu te zeggen dat het sneu voor hem is en zielig en blabla, misschien heeft hij echt iets kuts gedaan tegen een vrouwelijke medewerker en dan is het gewoon gegrond dat ie niet mee mag doen. Aangezien vrouwen toch al zelden serieus worden genomen met dit soort dingen… Maar ja niemand weet het.

24 likes

En @Vaiana Inderdaad. Cornald Maas is ook furieus:
https://twitter.com/cornaldm/status/1789239110156026105

5 likes

11 likes

Denk dat mensen meer vallen over het feit dat Israhel constant loopt te provoceren e.d., naast alle oorlogsmisdaden die gewoon doorgaan, en dat zij dan wel mogen blijven

4 likes

Stuntje en Appie hebben nu ook een hartje in hun story geplaatst

2 likes

Ja dit dus. Waarom neemt iedereen het zo op voor Joost? Je kent hem niet persoonlijk he.
In iedere andere situatie hoop je toch van harte dat een vrouw die een klacht indient serieus wordt genomen. Waarom is het nu anders?

1 like

Wat heeft hij daar nu aan op dit moment?

4 likes

Ja maar zet hem er dan meteen uit?

2 likes

Dat is ook zo, maar het lijkt wel veelzeggend dat Avro Tros het een buitenproportionele sanctie vindt. Ik denk dat veel mensen zich daaraan vasthouden

6 likes

Enige schrale troost

2 likes