Komt er nou nog wel een persconferentie of blijft het bij dit statement… wat belachelijk zeg
Echt overdreven dit als avrotros het disproportioneel noemt
Ze zouden zichzelf echt in de vingers snijden door hem te verdedigen als het echt iets ergs was.
Nah, je gaat echt niet iemand verdedigen die iets slechts heeft gedaan, want dan sta je als omroep voor lul. Kost je abonnees
Oke ik ben nu toch best boos. Hoop zo dat ze heel veel gaan boehoeen, enorm veel
Misschien mogen ze niks zeggen ivm onderzoek van de politie?
Mensen zijn de socials van Eurovision aan het reporteren lol
Hoop echt dat andere landen nu gaan samenspannen als statement.
Ach jokes on them. Inmiddels vliegt het volgers aantal van Joost omhoog.
Ik vind het toch ook wel een beetje raar om nu te zeggen dat het sneu voor hem is en zielig en blabla, misschien heeft hij echt iets kuts gedaan tegen een vrouwelijke medewerker en dan is het gewoon gegrond dat ie niet mee mag doen. Aangezien vrouwen toch al zelden serieus worden genomen met dit soort dingen… Maar ja niemand weet het.
En @Vaiana Inderdaad. Cornald Maas is ook furieus:
https://twitter.com/cornaldm/status/1789239110156026105
Denk dat mensen meer vallen over het feit dat Israhel constant loopt te provoceren e.d., naast alle oorlogsmisdaden die gewoon doorgaan, en dat zij dan wel mogen blijven
Stuntje en Appie hebben nu ook een hartje in hun story geplaatst
Ja dit dus. Waarom neemt iedereen het zo op voor Joost? Je kent hem niet persoonlijk he.
In iedere andere situatie hoop je toch van harte dat een vrouw die een klacht indient serieus wordt genomen. Waarom is het nu anders?
Wat heeft hij daar nu aan op dit moment?
Ja maar zet hem er dan meteen uit?
Dat is ook zo, maar het lijkt wel veelzeggend dat Avro Tros het een buitenproportionele sanctie vindt. Ik denk dat veel mensen zich daaraan vasthouden
Enige schrale troost