Ahh dat klinkt wel logisch haha
Wel echt awesome dat je zo’n app maakt
Ahh dat klinkt wel logisch haha
Wel echt awesome dat je zo’n app maakt
Kun je niet bij ieder punt een foutmelding instellen?
GEEN AUSTRALIE?? #JUSTICEFORTHEMILKSHAKEMAN
Jaaa Griekenland ![]()
![]()
![]()
Aaah Australië weer niet, vond milkshake man wel entertaining! ![]()
Maltaaaaa
Aaa veel van mijn favorieten zijn door maar ik ben echt in shock dat Australie niet door is😭 zo jammer
0 stemmers
wie pakt de winst nu we alles gezien hebben?
Ik zie het boe-geroep en de fluitconcerten al voorbij komen op TikTok. ![]()
Ik ben ook in shock!! Dit was mijn favoriet
en klote Israël met hun AI ballad wel weer door natuurlijk
En de NOS meldt in hun bericht ‘boegeroep bleef uit en er klonk vooral gejuich’. Sure. Dat hoorde ik voor de tv ook maar veel minder bij de andere landen, dus dat was duidelijk een geluidsband
Nederland start 12e, vlak oor finland!
Hoop echt dat finland wint
Ik vond Italië echt super goed. Denk ook dat een wat rustiger nummer wint doordat er zoveel heftige nummers in de finale staan.
Ja Italië is mijn persoonlijke favoriet dit jaar. Precies goed tussen camp en mooi in
@Acquiesce @Canvastas @Fukaeri Helemaal vergeten te reageren haha maar klopt! Normaal geef ik altijd een feestje en doe ik idd alles versieren. Echt zo jammer, maar kan het dit jaar niet opbrengen omdat ik nu een puppy heb, en ben echt te gesloopt joh haha. Bedacht me ook dat ze waarschijnlijk niet zo goed tegen te veel mensen kan en ook zal ze geheid de versieringen slopen
, dus ben bang dat ik het een jaartje moet skippen
Vind het al helemaal jammer omdat ik gisteren in de tweede semi finale ook zoveel ideeën kreeg voor de versieringen ![]()
Misschien doe ik gewoon voor mezelf en mijn vriend nog wat dingen opzetten ofzo haha denk dat ik het toch niet kan laten om het een beetje feestelijk te maken.
Ik vond Italie voor de live shows niet zo interessant maar na zijn optreden vind ik het toch een stuk leuker!
Ik kan de winnaar zo niet inschatten, ben echt benieuwd. Zolang t maar niet Israel is
Heel gek ik had dit gevoel ook inderdaad! Kreeg toch een beetje onverwachte winnaar vibes van hem ineens bij dat optreden!
Ik moet zeggen dat ik ook wel echt versteld stond van Letland gisteren. Waarschijnlijk gaan ze niet winnen maar zou het ook niet vreemd vinden als dit ineens wel zo was eigenlijk. Verder zou ik Finland normaal gesproken als de winnaar zien, maar ben toch bang dat de tekst voor de jury too much is on te winnen.
Ik vond Italie zeker niet slecht, maar ik werd er ook niet echt warm van. Zou voor mij een veilige winnaar zijn, maar niet echt een sparkle.
Ik zit echt in mijn Finland tunnel haha
Het nummer van Finland deed mij best weinig toen ik de playlist aan het luisteren was, maar live, waaauw
Zo goed gezongen, geweldige performance, stampende eurotrash bridge, hij is direct in mijn top 5 beland.
Maar ben bang dat het te stout/controversieel is om te winnen, (vrouwelijke) orgasmes zijn toch een beetje taboe
Ja het knalde letterlijk!
En ja taboe of niet, ik vind dat juist iets voor het eurovisie. Conchita Wurst, paar jaar geleden als winnaar, werd ook niet door iedereen op prijs gesteld. Maar het lukte lekker wel.