Mijn man en ik leven in een andere wereld ofzo want onze favo van de avond (naast Finland) was Ierland
We waren ook oprecht verbaasd en teleurgesteld dat ze niet doorgingen.
Ik vond de studio versie van Ierland ook echt geweldig, maar het optreden meh
Echt jammer
Sorry maar Israël doet mee en die plegen een genocide. Maar fijn dat het allemaal glittert.
Ik kwam ineens dit pareltje tegen.
Bijzonder dat Claude met dit nummer voor het eerst kennis maakte met het Songfestival en dit nu zingt met de Oostenrijkse kandidaat die ook nog eens winkansen heeft. Overigens komen Claude’s zangkunsten stukken beter uit in dit stukje dan in zijn leuke, maar toch wel heel basale liedje.
Ondanks dat mogen mensen toch nog wel plezier eraan beleven? Israel is slechts een van de 40 landen die meedoet…
Prima als jij het Songfestival boycot hierom hoor, maar je hoeft dat niet van iedereen te verwachten lijkt mij?
Ja hoor mensen mogen best genieten van de glitter
Ben benieuwd hoe je er over 10 jaar naar kijkt.
Geen idee hoe ik er dan naar kijk, weet wel dat ik het nu een beetje een flauwe reactie vind op iemand die zijn ervaring deelt in Basel in het eurovisie topic.
Heb vorige week kaartjes gekocht voor een wijnfestival vandaag, zonder stil te staan bij het Songfestival.
Zat al te balen (en mn vriend was blij, die vindt Songfestival niet leuk), maar nu kom ik erachter dat ze het streamen ![]()
![]()
Hieronder spoiler over wat vanavond als act tijdens het stemmen komt dus niet openen als je niet wil weten
Baby Lasagna en Kaarija doen samen als een soort battle Cha Cha Cha x Rim Tim Taghi Dim omg!! Zo leuk, waren mijn winnaars van de vorige twee jaren
Op welke plek eindigt Claude vanavond?
- 1e
- 2e
- 3e
- 4e
- 5e
- 6e
- 7e
- 8e
- 9e
- 10e
- Lager dan 10e
0 stemmers
Maar hoop natuurlijk gewoon nr 1. Duncan was ook als 12e aan de beurt dus misschien brengt dat nog beetje geluk haha
Ga met vriendinnen waarmee ik kijk allemaal een top drie inzetten en zit toch zooooooo te twijfelen. Neig nu naar:
- Finland (die staat eigenlijk wel vast)
- Oostenrijk
- Zweden
Of Frankrijk op twee??? Of drie?? En Zweden twee? Misschien is het ook meer op hoop gebasseed ahahaha
Ik vind het ook zooo lastig inschatten dit jaar
Ik denk dat je met Zweden en Finland wel goed zit, zijn beide enorm populair. Frankrijk ipv Oostenrijk zou nog best kunnen
Op dit moment denk ik qua voorspelling:
- Zweden
- Frankrijk
- Finland
En de rest van de top 10 voor Nederland, Oostenrijk, Israël, Albanië, Litouwen, Estland, Italië en Zwitserland maar ik weet niet precies in welke volgorde.
Ik denk ook Frankrijk i.p.v. Oostenrijk. Denk dat Frankrijk misschien wel de jurywinnaar zou kunnen zijn.
Maar wie er gaat winnen, echt geen idee, ik neig naar Zweden, Frankrijk of Finland.
Ik denk dat Finland gaat winnen. Zat net een podcast te luisteren en daarin zeiden ze dat het allemaal zooo erg schommelt dat er voor het eerst geen duidelijke top 5 te voorspellen is. Hoop zelf op Oostenrijk, krijg daar echt kippenvel van. Denk dat Nederland wel echt in de top 5 komt.
Ik hoor echt niemand over Duitsland. Vind het zo’n leuk liedje, zit al dagen in mn hoofd.
Als ik goed heb opgelet, maakt het genocidekutland op YouTube reclame om op hen te stemmen. Ik weet niet zeker of ik het goed hoorde (ik had muziek aan), maar het leek alsof ze je in gebrekkig Nederlands of matig Engels in 1 shitty zinnetje je probeerde aan te spreken. Sowieso was het wel een reclame, maar het geluid kon ik niet helemaal goed horen.