Songfestival #6

Dit was echt geen leuk einde, geen leuke soort spanning zeg, pff

6 likes

Jezus ik ben gewoon misselijk ervan (kan niet de halve zak m&ms zijn die ik gegeten heb)

5 likes

Echt Fuck Nederland 12 punten aan Israel gegeven

4 likes

gatverdamme al die kut mensen die nooit kijken maar nu stemmen wAnT aLlEs Is Zo WoKe

3 likes

Nou Zweden volgend jaar Bara bada beter haha

4 likes

Hilarisch wel dat Polen zoveel televoting stemmen heeft gekregen

4 likes

Maar wat zijn die bookmakers ook?? Zo ernaast zitten. Is toch ook onzin om dat te volgen.

België ook 🫠 net als vorig jaar

1 like

Hoop oprecht dat ieder zieke geest die op Israƫl gestemd heeft non stop nare nachtmerries heeft over afgeslachte kinderen.
Wat een ongelooflijke teringzooi.

23 likes

Echt niemand houdt bij wat je zegt

11 likes

Zijn jullie echt nog verbaasd? Dit was vorig jaar ook al zo.

4 likes

Nederland 12 punten televote naar Israƫl, top joh

2 likes

ja diaspora

1 like

Nou het verbaast me eigenlijk niets van Nederland maar ik vind het toch weer confronterend. Ongelofelijk hoor hoe mensen hierin staan.

I

5 likes

Ben benieuwd welke chick met lipfillers Israel volgend jaar weer stuurt want deze meid was echt een kope van die van vorig jaar. Gelukkig hebben ze niet gewonnen, dat scheelt weer een pijnlijk ā€˜we keuren het af maar doen wel mee’ van de avrotros

1 like

Eerlijk hoe lang heb je gewacht voor je deze grap kon maken

1 like

Ik vind Oostenrijk een terechte winnaar, maar hoe de kk is Israel 2e?!?!? Ze moeten dat land er echt uit tyften volgend jaar. Al 2 jaar staat in het teken van alle ellende die ze veroorzaken. Tyft lekker op.

9 likes

Knikker Israhel eruit, is nie eens Europa

8 likes

Gaat niet gebeuren want ze betalen teveel

nou laten we eens kijken of het liedje beter wordt nu het israhel verslagen heeft