Songfestival #6

Ik had op Zwitserland gestemd, als enige in Europa blijkbaar hahaha

11 likes

Hahahah te lang :joy:

1 like

Ik ook hahah

2 likes

Ik had de punten van de televote bijgehouden op mn telefoon en was zo blij dat Zwitserland 0 punten had :rofl::rofl: we wisten toen al dat Oostenrijk gewonnen had

7 likes

Die Zwitserse host in dat multicolour jasje ging volgens mij echt bijna out van het idee dat Israƫl mss ging winnen. Ze moest ook een beetje huilen toen ze Oostenrijk feliciteerde :heart:

12 likes

Ik denk dat de hele EBU zweet in de bilnaad had, dat kunnen ze er echt niet bij hebben na alle controverse die er al was afgelopen jaren.

19 likes

Ah cutie JJ

3 likes

Haha ja dat die host elkaar zo vast hielden, je zag de angst gewoon in hun ogen

4 likes

Vind het jammer dat we de reactie van Israel niet in beeld zagen. Was waarschijnlijk nog beter geweest dan de reactie van Zweden toen Duncan won.

11 likes

De lol van het songfestival neemt wel steeds meer af

16 likes

Als israel had gewonnen was het hele gebeuren geĆÆmplodeerd ofzo

7 likes

Wel echt knap dat je nog zo kan zingen na al die spanning en ontlading, wow

4 likes

Wel een lieverd

7 likes

Haha ging Erika nou helemaal los daar

5 likes

Ja echt heel knap gezongen! Toch is het voor mij geen liedje dat in mn playlist met favo songfestivalliedjes gaat

1 like

EDB4D98E-D6C0-4C26-A5FC-3E5BDBBFECAB-27158-000006C097C12DAE

Ik heb deze nog steeds op m’n telefoon staan - indien nodig.

16 likes

Ik vond het zo zonder die leipe boot act veel vetter eigenlijk, zo goed zingen terwijl je casual een beetje tegen dat tafeltje aan leunt. Kon het opeens veel beter hebben

16 likes

ZO opgelucht, en 1 van mijn favorieten heeft gewonnen dus daar ben ik blij mee. Maar wat een clownerij dit jaar

3 likes

Vind het sneu voor Claude. Hij keek zo teleurgesteld. Had hem echt meer gegund.

13 likes

Pff dat was even peentjes zweten op het laatst maar blij met de winnaar

2 likes